Tuotekysymykset

JYSKistä löydät kaikkea kotiin. Autamme sinua mielellämme tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yleinen

Vastaus

JYSK-lahjakortteja voit ostaa kaikista JYSK-myymälöistä. Lahjakortin summan voit valita vapaasti ostaessasi lahjakorttia.
JYSK-verkkokaupasta ostettavan lahjakortin minimisumma on 15 euroa. 

JYSK-lahjakortti on voimassa viisi (5) vuotta ja käy maksuvälineenä kaikissa Suomen JYSK-myymälöissä sekä JYSK.fi-verkkokaupassa.
 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Näet tuotteen varastotilanteen myymälässä seuraavalla tavalla:
- Jos tiedät tuotteen nimen tai tuotenumeron, kirjoita nimi tai tuotenumero JYSK.fi sivujen hakukenttään. Voit hakea myös tuoteryhmiä, esimerkiksi sanalla "lipasto". Voit myös etsiä haluamasi tuotteen valikoiden kautta.
- Mene tuotteen tietoihin klikkaamalla tuotteen kuvaa.
- Tuotetietosivulla klikkaa "Tarkista saatavuus" -nappia ja syötä sijaintisi. 

Mikäli "Tarkista saatavuus" -nappi ei toimi, eikä saatavuustiedot aukea, ei tuotetta ole heti saatavana myymälöistämme. Voit kuitenkin käydä myymälässä maksamassa ja tilaamassa tuotteen.
Huomaa myös, että vain verkkokaupan valikoimissa olevia tuotteita ei ole myymälöidemme varastoissa, joten näiden tuotteiden varastoarvoa et voi tarkastaa.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Voit tarkistaa useimpien tuotteiden saatavuuden itse tuotteen tuotesivulta klikkaamalla "Tarkista saatavuus" -painiketta. Mikäli lähimyymäläsi ei ole listalla, tuotetta ei juuri sillä hetkellä ole myymälässä. 

Tuotteiden varastotiedot päivittyvät 15 minuutin välein, joten näet sivultamme reaaliaikaisen varastotilanteen. Mikäli haluat varmistua tuotteen saatavuudesta, suosittelemme sinua tekemään Click & Collect -varauksen. Saat tunnin sisällä vahvistuksen, että tuote on varattuna ja valmiiksi kerättynä sinulle. 

Mikäli tuote on merkitty "Vain myymälästä" tai "Vain verkkokaupasta" -merkinnällä ja/tai "Varaa netistä - nouda myymälästä" -painike on harmaana, ei tuotteesta valitettavasti voi tehdä varauksia nettisivujemme kautta. Mikäli haluat varmistua saatavuudesta, ota yhteys asiakaspalveluumme. 

 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Useimmat tuotteemme, kuten patjat, peitot, tyynyt, lakanat ja pyyhkeet on jaettu tuotesarjoihin BASIC, PLUS ja GOLD. Yksinkertaisesti todettuna tämä merkitsee sitä, että meillä on joka kukkarolle sopivia tuotteita.

Lue lisää BASIC, PLUS, GOLD ja AINA EDULLINEN HINTA tuotteista täältä.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Normaalisti uuteen patjaan tottuminen kestää parisen viikkoa, mutta varmistaaksesi ostoksesi onnistuneisuuden voit kokeilla GOLD-jenkkisänkyä tai joustin-, vaahtomuovi- ja runkopatjaa 100 vuorokautta - jos et ole 100% tyytyväinen, vaihdamme sen mielellämme johonkin toiseen patjaan. 

Jos haluat vaihtaa GOLD-patjan, tuo patja kuitin kera myymälään ja valitse toinen patja. Helppoa - edellyttäen, että patja ei ole tahrainen, likainen tai vahingoittunut. Tästä syystä suosittelemmekin käyttämään patjaa patjansuojuksen kanssa. 

Lue lisää GOLD patjojen kokeiluajasta ja GOLD patjoista täältä.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.