Asiakaspalvelu - kysymykset ja vastaukset

Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä pahoin ruuhkautunut verkkokaupan suurien tilausmäärien johdosta.
Tämä tarkoittaa sitä, että jonotusaika puhelinpalveluumme on normaalia pidempi ja kuten myös sähköpostien vastausaika. Sähköpostin vastausaika on tällä hetkellä noin viikon. Suosittelemme sinua ottamaan meihin yhteyttä chatin välityksellä saadaksesi nopeimman vastauksen. Mikäli kaikki chat-asiakaspalvelijamme ovat varattuna, chat näkyy hetkellisesti suljettuna. Chat muuttuu avoimeksi heti, kun kapasiteetissämme on yksikin paikka vapaana. 

Olemme havainneet, että osa sähköpostivastauksistamme saattaa päätyä esimerkiksi gmail-osoitteissa roskapostikansioon, joten mikäli olet lähettänyt meille viestiä jo useita päiviä sitten, tarkastathan roskapostikansiosi.

Verkkokaupan toimitukset ovat tällä hetkellä ruuhkautuneet. Katso lisätietoja täältä. Verkkokauppatilaukset lähetetään keskusvarastoltamme Ruotsista. Lähetysten seuranta alkaa toimia vasta sitten, kun Posti on skannannut lähetyksen Suomen puolella ensimmäistä kertaa. 

Aukioloaikojemme ulkopuolella voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse. Mikäli sinulla reklamaatio tuotteesta, liitäthän heti ensimmäiseen sähköpostiviestiisi kuvia, joista vika ilmenee. 

Autamme sinua mielellämme!