Asiakaspalvelu - kysymykset ja vastaukset

Suosittelemme sinua ottamaan meihin yhteyttä chatin välityksellä saadaksesi nopeimman vastauksenMikäli kaikki chat-asiakaspalvelijamme ovat varattuna, chat näkyy hetkellisesti suljettuna. Chat muuttuu avoimeksi heti, kun kapasiteetissämme on yksikin paikka vapaana. Chat-palvelun kautta voit hoitaa myös reklamaatioita, sillä voimme vastaanottaa kuvia myös chatin kautta. 

Olemme havainneet, että osa sähköpostivastauksistamme saattaa päätyä esimerkiksi gmail-osoitteissa roskapostikansioon, joten mikäli olet lähettänyt meille viestiä jo useita päiviä sitten, tarkastathan roskapostikansiosi.

Tiesithän, että verkkokauppatilaukset lähetetään keskusvarastoltamme Ruotsista. Lähetysten seuranta alkaa toimia vasta sitten, kun Posti on skannannut lähetyksen Suomen puolella ensimmäistä kertaa.

Aukioloaikojemme ulkopuolella voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse. Mikäli sinulla reklamaatio tuotteesta, liitäthän heti ensimmäiseen sähköpostiviestiisi selkeitä kuvia, joista vika ilmenee. Mikäli sinulla on kuitti tallessa, lähetäthän meille myös kuvan kuitista. 

Alta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Autamme sinua mielellämme!