Asiakaspalvelu - kysymykset ja vastaukset

Suosittelemme sinua ottamaan meihin yhteyttä chatin välityksellä saadaksesi nopeimman vastauksenMikäli kaikki chat-asiakaspalvelijamme ovat varattuna, chat näkyy hetkellisesti suljettuna. Chat muuttuu avoimeksi heti, kun kapasiteetissämme on yksikin paikka vapaana. Chat-palvelun kautta voit hoitaa myös reklamaatioita, sillä voimme vastaanottaa kuvia myös chatin kautta. 

Olemme havainneet, että osa sähköpostivastauksistamme saattaa päätyä esimerkiksi gmail-osoitteissa roskapostikansioon, joten mikäli olet lähettänyt meille viestiä jo useita päiviä sitten, tarkastathan roskapostikansiosi.

Aukioloaikojemme ulkopuolella voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse. Mikäli sinulla on reklamaatio tuotteesta, liitäthän heti ensimmäiseen sähköpostiviestiisi selkeitä kuvia, joista vika ilmenee. Mikäli sinulla on kuitti tallessa, lähetäthän meille myös kuvan kuitista. 

Kaikki verkkokaupassamme maksetut tilaukset lähetetään keskusvarastoltamme Ruotsista. Lähetyksien seuranta alkaa toimia vasta, kun lähetys skannataan Suomen puolella ensimmäistä kertaa. Tässä menee yleensä muutamia arkipäiviä tilauksen teosta.

Alta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin.

Autamme sinua mielellämme!