Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Yleiset ehdot

Seuraavat myynti- ja toimitusehdot koskevat kaikkia Suomessa JYSK.fi-verkkokaupassa tai JYSK-myymälässä tehtyjä ostoksia. Kaikki JYSK.fi-verkkokaupassa tai JYSK-myymälässä tehdyt ostosopimukset tehdään suomeksi. Alle 18-vuotiaat eivät voi tehdä ostoksia JYSK.fi-verkkokaupassa.

Y-tunnus: 10005147


Päivitetty viimeksi: 2018-10-24

1. TUOTTEIDEN HINNAT

Yksittäisten tuotteiden hinnat näytetään tuoteluettelossa, tuotesivulla ja ostoskorissa.

  • Yksittäisen tuotteen hinta Suomen JYSK-myymälässä ja JYSK.fi-verkkokaupassa on sama.

  • Yksittäisen tuotteen hinta sisältää arvolisäveron.

  • Yksittäisen tuotteen hinta ei sisällä rahtimaksuja, sillä rahdin hinta riippuu tilauksen sisällöstä. Näet lisätietoja toimituksesta täältä.  

  • JYSK pidättää oikeuden tuotteiden loppumiseen sekä paino- ja hinnoitteluvirheisiin. Tämä koskee niin painettuja julkaisuja (tarjouslehdet ja muut katalogit) kuin mitä tahansa JYSK.fi-sivuilla olevaa tietoa. Mahdolliset hinnoitteluvirheet korjaamme mahdollisimman nopeasti.

  • Kaikki hinnat ovat päiväkohtaisia ja niitä päivitetään jatkuvasti.

  • Maksat ostohetkellä voimassaolevan hinnan.

Mikäli tuotteen hinta on virheellisesti liian matala, emme ole velvollisia toimittamaan tuotetta ilmoitettuun hintaan edellyttäen sitä, että tiedotamme sinua asiasta ennen tuotteen lähettämistä sinulle. Näissä olosuhteissa pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksesi. Jos peruutamme tilauksesi, annamme sinulle täyden hyvityksen jo maksetusta summasta mukaan lukien rahtikustannukset vaihto- ja palautusoikeuden mukaisesti.

HINTATAKUU

Mikäli olet ostanut tuotteen JYSK-myymälästä tai JYSK.fi-verkkokaupasta ja huomaat myöhemmin saman tuotteen olevan myynnissä ostohintaasi edullisempaan hintaan, hyvitämme erotuksen sinulle JYSK-lahjakortilla.

Hyvitämme erotuksen, vaikka hinta olisi jo noussut uudestaan 30 päivän sisällä.

Hyvitämme hintatakuun sinulle, mikäli:

  • ostopäivästä on maksimissaan 30 päivää

  • sinulla on tosite ostosta

Hintatakuu ei koske:

  • sesongin päättyessä tarjouksessa olevia puutarha- ja joulutuotteita

  • myymäläkohtaisia erikoishintoja esittely- & mallikappaleissa tai valikoimasta poistuvissa tuotteissa

  • avajaistarjouksia eikä uudelleenavajaistarjouksia

2. MAKSAMINEN

Luottokortti

Ostoskorissa näet ostoksesi kokonaissumman sisältäen arvonlisäveron sekä toimituskulut. Tämä on ostoksesi loppusumma.

Voit maksaa JYSK.fi-verkkokaupassa ostamasi tuotteet seuraavilla pankki-/luottokorteilla:

  • Visa

  • Visa Electron

  • Mastercard

  • Mastercard Debit

  • Maestro

  • Eurocard

Luottokortilla maksaminen on riskitöntä, sillä luottoyhtiö tarjoaa suojan väärinkäytöksiä ja tuotevirheitä kohtaan.

Maksu suoritetaan käyttäen salattua ja suojattua yhteyttä varmistaaksemme, ettei maksutietosi päädy kolmannelle osapuolelle. Maksusi suoritetaan ja turvataan maksukumppanimme kautta. Takaamme, ettemme talleta mitään luottokorttitietoja omalle serverillemme. Lisäksi JYSK Suomella ei ole missään vaiheessa pääsyä luottokorttitietoihin. 

Maksamista varten sinun on syötettävä seuraavat tiedot:

Kortin numero (16 numeron sarja kortin etupuolella)

Voimassaoloaika (kortin etupuolella)

Varmennusnumero (kolme numeroa kortin takapuolella)

Resurs Bank

Voit maksaa JYSK.fi-verkkokaupassa tekemäsi ostokset myös Resurs Bankin tarjoamilla maksutavoilla. Maksutapoja ovat JYSK-tili, lasku ja osamaksu. Mikäli sinulla on jo JYSK-tilikortti, voit maksaa ostoksesi myös JYSK-tilikortillasi.

Lisätietoja näistä maksutavoista löydät täältä: lasku, osamaksu ja JYSK-tili.

3. TILAUSVAHVISTUS

Kun olet tehnyt tilauksesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilausvahvistus sisältää seuraavat tiedot:

Missä tahansa vaiheessa ennen kuin tilaus on vastaanotettu, me voimme kieltäytyä toimittamasta tuotetta sinulle. Mikäli kieltäydymme toimittamasta tuotetta sinulle, ja maksu on jo suoritettu, hyvitämme sinulle täyden hinnan jo maksamastasi summasta vaihto- ja palautusoikeuden mukaisesti.

Yritämme varmistaa, että meillä on aina varastossamme riittävä määrä tuotetta ja ilmoitamme sinulle, mikäli tuote on loppunut. Mikäli kaikista varmisteluista huolimatta emme voi toimittaa jotain tiettyä tuotetta, emme ole vastuussa muusta kuin maksun peruuttamisesta.

Saatamme asettaa rajoituksia tuotteiden maksimiostomääriin liittyen. Mikäli yrität ostaa samaa tuotetta enemmän kuin rajoitus sallii, saat meiltä ilmoituksen vähentää tuotteiden määrää, joita olet ostamassa.

Mikäli haluat meidän lähettävän tilausvahvistuksesi uudelleen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

4. MAKSUKUITTI

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi maksukuitin, joka sisältää seuraavat tiedot:

Mikäli tilaamasi tuote vaatii erityistä huoltoa, hoito-ohje on liitteenä Maksukuitti-sähköpostissa. Kuitti toimii myös takuutodistuksena. Mikäli olet antanut meille matkapuhelinnumerosi tilauksen teon yhteydessä, saat tekstiviestin, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme.

5. TOIMITUS

Tarjoamme erilaisia toimitusvaihtoehtoja:

1.  Toimitus JYSK-myymälään – ei toimituskuluja

Sinulla on kaksi erilaista vaihtoehtoa, joiden avulla voit noutaa tilauksesi lähimmästä JYSK-myymälästäsi toimituskuluitta.

Click & Collect –vaihtoehto on valittavissa kaikille JYSK-myymälän varastosta löytyville tuotteille. Mikäli teet Click & Collect –varauksen, saat tunnin kuluessa (myymälän aukioloaikojen puitteissa) vahvistuksen, että varauksesi on noudettavissa. Sinun täytyy lunastaa varauksesi myymälän aukioloaikojen sisällä viimeistään seuraavana päivänä. Maksat varauksesi myymälässä.

Toimitus myymälään on vastaavanlainen kuin Click&Collect, mutta antaa sinulle mahdollisuuden tilata myös sellaisia tuotteita, joita löytyy ainoastaan verkkokaupan valikoimasta. Nämä tuotteet pakataan keskusvarastollamme Ruotsissa ja lähetetään myymälään, jonka jälkeen saat ilmoituksen, että tilauksesi on noudettavissa. Toimitusaika on 4-9 arkipäivää. Voit valita toimituksen myymälään, mikäli tilauksesi loppusumma ylittää 70 euroa. Maksu suoritetaan verkkokaupassa.

Huomioithan, että tilausta noutaessasi sinun tulee esittää voimassaoleva henkilöllisyystodistus sekä kuitti tilauksestasi (printattuna tai esimerkiksi puhelimen näytöltä esitettynä).

2.  Toimitus haluamaasi osoitteeseen – toimituskulut lisätään hintaan

JYSK toimittaa verkkokaupasta tehtyjä tilauksia kaikkialle Suomeen. Osaan Suomea on mahdollista tilata vain postipakettina toimitettavia tuotteita. Toimitustapa ja toimituksen hinta määräytyy tuotteiden koon, painon, määrän ja osoitteen mukaan.

Toimitustavat ovat:

-Postipaketti pienille tuotteille ja tilauksille – esim. peitoille, pyyhkeille ja pienille huonekaluille

-Kotiinkuljetus suurille tuotteille tai tilauksille – esim. patjoille, sängyille ja suurille huonekaluille

Suosittelemme, että syötät matkapuhelinnumerosi tilausta tehdessäsi, jotta asiakaspalvelumme tai kuljetusyhtiö voi tarvittaessa olla sinuun yhteydessä myös tekstiviestein.

Varmista, että ilmoittamasi tiedot (nimi, osoite) ovat oikein tilausvahvistuksellasi.

Toimitusviiveet ovat mahdollisia kiireaikoina sekä haastavista sääolosuhteista johtuen.

Olet vastuussa pakkausmateriaalien hävittämisestä.

POSTIPAKETTI (pienet tuotteet):

Postipaketti toimitetaan 3-7 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Pienikokoisia tuotteita ovat esimerkiksi peitot, pyyhkeet ja pussilakanasetit. Paketin paino voi olla enintään 35 kg ja koko enintään 180x80x60cm.

Postipaketit toimitetaan sinua lähinnä olevaan Postin toimipisteeseen ja saat tekstiviestillä saapumisilmoituksen paketin saavuttua toimipisteeseen noudettavaksi. Postipaketit ovat noudettavissa Postin toimipisteestä seitsemän (7) vuorokautta niiden saapumisesta. Mikäli pakettia ei noudeta määräajassa, palautuu paketti meille.

Kotipaketti

Kotipaketti on pienille tuotteille tarkoitettu kotiinkuljetuspalvelu. Kotipaketin enimmäismitat ovat 120x60x60cm ja 35kg. Posti on yhteydessä sopivan toimitusajankohdan löytämiseksi. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.

TOIMITUSILMOITUKSET
  • Kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty varastoltamme, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, jonka liitteenä on kuitti ja josta käy ilmi myös lähetyksen seurantatunnus.

  • Lisäksi saat tekstiviestin, että pakettisi on lähetetty.

  • Mikäli toimituksessa tulee viiveitä, olemme sinuun yhteydessä.

KOTIINKULJETUS (suurikokoiset tuotteet / useaan kolliin pakatut tuotteet):

Kotiinkuljetuksen toimitusaika on 4-7 arkipäivää tilauksesta. Suuria tuotteita ovat esimerkiksi vaatekaapit ja runkopatjat.

Postin kotiinkuljettaja toimittaa kotiinkuljetustuotteet ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Suurikokoiset tuotteet toimitetaan yleensä sisälle asti. Huolehdit itse pakkausmateriaalian asianmukaisesta hävittämisestä.

Postin kotiinkuljettaja soittaa yksityiskohtien sopimiseksi toimitusajankohdan lähestyessä. Saat silloin tiedon toimitusajankohdasta, jolle määritetään yleensä neljän tunnin aikajänne. Lisäksi Postin kotiinkuljettaja soittaa sinulle toimituspäivänä noin tuntia ennen toimitusta. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.

Mikäli haluat palauttaa tilauksesi, sen täytyy olla valmiiksi pakattuna, jotta Posti voi noutaa sen sinulta. Noudon tuotteelle voit tilata JYSKin asiakaspalvelusta. Lisätietoja palautuksesta ja vaihdosta löydät täältä tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.  

TOIMITUSILMOITUKSET
  • Kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty varastoltamme, saat sähköpostitse toimitusvahvistuksen, jonka liitteenä on kuitti ja josta käy ilmi myös lähetyksen seurantatunnus.

  • Lisäksi saat tekstiviestin, että pakettisi on lähetetty.

  • Mikäli toimituksessa tulee viiveitä, olemme sinuun yhteydessä.

TOIMITUKSET MUUALLE KUIN MANNERSUOMEEN

Seuraaviin postinumeroihin ei valitettavasti ole saatavana kotiinkuljetuspalvelua, vaan ainoastaan postipaketti (enintään 35 kg) toimitettuna lähimpään Postin toimipisteeseen:

Ahvenanmaa ja Ahvenanmaan saaristo, 00190 Helsinki, 21140 Rymättylä, 21150 Röölä, 21195 Velkua, 21650 Lillandet, 21670 Pärnäinen, 21680 Nötö, 21720 Korpoström, 21740 Utö, 21750 Norrskata, 21760 Houtskari, 21770 Moussala, 23390 Iniö, 25640 Förby, 25910 Vänoxa, 25930 Kasnäs, 25940 Hiittinen, 25950 Rosala, 25960 Högsåra, 90480 Hailuoto.

TILAUKSEN VASTAANOTTAMINEN

Kun vastaanotat tilauksesi:

  • varmistathan, että vastaanotat rahtikirjassa ilmoitetun määrän kolleja/paketteja

  • tarkistat, ettei paketissa/paketeissa ole selkeitä tai näkyviä vaurioita

Mikäli osa paketeista puuttuu, reklamoi tästä välittömästi kuljettajalle. Kaikki poikkeamat toimituksessa, olivatpa ne kuinka pieniä tahansa, tulee raportoida välittömästi JYSKin asiakaspalvelulle.

VAURIOITUNEET TUOTTEET

Mikäli laatikot/paketit näyttävät vaurioituneelta, me suosittelemme:

  • Kieltäydy vastaanottamasta toimitusta ja pyydä kuljettajalta rahtikirjaan merkintä vaurioista

  • Vastaanota toimitus, mutta varmista, että kuljettaja merkitsee kuljetusvaurion rahtikirjaan.

  • Ota kuva/kuvia pakkauksesta ja vaurioista

Tällä tavalla voimme selvittää tarkan syyn vauriolle ja välttää vastaavia tapauksia tulevaisuudessa. Kaikissa tapauksissa otathan välittömästi yhteyttä JYSK-asiakaspalveluun.

6. VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Rajoittamaton palautusoikeus.

Jos muutat mielesi, tuotteen palautus tai vaihto JYSKissä on helppoa. Tarjoamme täyden hyvityksen ilman aikarajaa tuotteille, jotka palautetaan kuitin kanssa. Tämä koskee sekä myymälöistä että verkkokaupasta ostettuja tuotteita.

Huomioithan seuraavat asiat:

  • Jos sinulla ei ole kuittia ostosta, tarjoamme sinulle vaihdon toiseen tuotteeseen tai lahjakortin.

  • Jos palautat tuotteen, joka on vahingoittunut tai käytetty tavalla, joka merkittävästi alentaa sen arvoa, pidätämme oikeuden hyvityksen alentamiseen.

  • Tilaustyönä tehdyillä tuotteilla, kuten erityismittaisilla kankailla, patjoilla tai vaatekaapeilla on yleensä alentunut palautusarvo

  • Palautamme alkuperäiset rahtikustannukset. Palautusrahdin kustannuksista vastaat itse.

  • Lisäksi tarjoamme 100 päivän testiajan GOLD-patjoille. Lue lisää GOLD-patjoistamme.


PERUUTUS 14 PÄIVÄN SISÄLLÄ TAVARAN VASTAANOTTAMISESTA

Mikäli haluat peruuttaa JYSK.fi-verkkokaupan tilauksesi 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, otathan yhteyttä JYSKin asiakaspalveluun ja kerrot tilausnumerosi, jota peruutus koskee. Tilauksen arvo hyvitetään tällöin sinulle kokonaisuudessaan (tuotteet + mahd. toimituskulut).

Alla on palautuslomake, jonka voit lähettää meille. Postipaketin voi palauttaa Postin toimipisteeseen lomakkeen lähettämisen jälkeen. Tarvitset palautusta varten asiakaspalautustunnuksen 636618.

PALAUTUSLOMAKE

7. REKLAMAATIOT

Tarjoamme kaikille tuotteillemme kahden (2) vuoden takuun. Takuu alkaa toimituksen vastaanottoajankohdasta.

  • Onko tuotteessasi materiaali- / valmistusvirhe?

  • Puuttuuko tilauksestasi osia?

  • Onko tilaus vahingoittunut toimituksessa?

  • Onko sinulla jotain muuta reklamoitavaa?

Vieraile jossakin JYSK-myymälässä tuotteen ja kuitin kanssa tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetä meille myös kuva/kuvia, joista vika ilmenee. Mainitsethan viestissä myös tilausnumerosi, jotta voimme käsitellä asian mahdollisimman nopeasti.

Huomioithan, että reklamaatio on esitettävä kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisen jälkeen. Mikäli JYSK hyväksyy reklamaation, tarjoamme sinulle korvaavaa tuotetta tai hyvitämme tuotteen arvon sinulle.

Voit jättää reklamaation myös Euroopan komission verkkovälitteiseen riidanratkaisuun. Tämä koskee erityisesti kuluttajia, jotka asuvat Suomen ulkopuolella toisessa EU-maassa. Jätä valitus tästä. Valituksessa tulee käydä ilmi sähköpostiosoitteemme asiakaspalvelu@jysk.com.

8. HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

On tärkeää, että tunnet olosi turvalliseksi JYSK.fi:ssä asioidessasi. JYSK vastaa JYSK.fi-internetsivuista ja niillä käsiteltävistä tiedoista. Noudatamme Euroopan tietosuojadirektiiviä 2018.

JYSK Oy ei lähtökohtaisesti säilytä henkilötietojasi, ellei JYSK Oy ole lain puolesta velvoitettu tekemään niin.

Tehdessäsi tilauksen, tilatessasi uutiskirjeen, tai luodessasi oman profiilin sivuillemme JYSK.fi:ssä, tallentaa JYSK Tanska henkilökohtaiset tietosi turvallisesti, ja vain JYSK Groupin yksiköt pääsevät tietoihin käsiksi.

Voit milloin tahansa

  • jättää valituksen valvontaviranomaiselle (esim. Suomen viestintävirasto)

  • pyytää henkilötietojen saamista, oikaisemista tai poistamista

  • rajoittaa tai vastustaa henkilötietojen käsittelyä

  • pyytää tietojen siirtoa, mikäli tarkoituksenmukaista

Pyydämme huomioimaan, että tietosuojan taso, joka tällä hetkellä on käytössä ja vaadittu EU:n ulkopuolisissa maissa ei ole Euroopan Unionin nykyisin soveltaman ja vaatiman tietosuojatason mukainen. Tietojen siirto JYSK Groupin yksiköiden välillä perustuu tiedonsiirtosopimukseen tai muuhun sovellettavaan oikeusperustaan. Voit pyytää JYSKin ja sen yksiköiden välisen tiedonsiirtosopimuksen kopiota JYSK-asiakaspalvelusta.

Voit hankkia lisätietoa henkilötiedoista, joita JYSK tallentaa ja käsittelee sinusta, ottamalla yhteyttä JYSK-asiakaspalveluun. Lisäksi voit vastustaa henkilötietojesi käsittelyä, pyytää henkilötietojesi korjaamista tai peruuttaa suostumuksesi tällaiseen käsittelyyn milloin tahansa. Jos haluat peruuttaa suostumuksesi tai korjata tietosi, ota yhteyttä JYSK-asiakaspalveluun. Mikäli haluat osoittaa valituksen JYSKin henkilötietojen käsittelystä, voit ottaa yhteyttä Suomen Viestintävirastoon.

Voit pyytää kopion henkilötiedoistasi jäsennellyssä, yleisesti käytössä olevassa ja koneella luettavassa muodossa ottamalla yhteyttä JYSK-asiakaspalveluun.

Me JYSK Suomella olemme sitoutuneita noudattamaan nykyisiä sääntöjä ja lakeja. Mikäli olet hyväksynyt jonkin seuraavista palveluista, pidätämme oikeuden lähettää sinulle päivityksiä käyttöehtoihimme liittyen riippumatta siitä onko meillä suostumuksesi. Emme lähetä sinulle mitään muuta informaatiota.

KUN TEET OSTOKSIA JYSK.fi:ssä

Maksaminen

Tehdessäsi ostoksia JYSK.fi-verkkokaupassa, maksu tehdään turvattua yhteyttä pitkin, joka varmistaa, etteivät maksutietosi päädy asiattomien käsiin. Lue lisää maksamisesta täältä.

Millaista informaatiota JYSK Oy kerää ostoksesi yhteydessä?

Verkkokaupan ja asiakastyytyväisyyden nimissä, JYSK Oy, y-tunnus 1000514-7, kerää ja prosessoi seuraavia henkilötietoja sinusta:

  • nimi
  • postiosoite
  • matkapuhelinnumero
  • sähköpostiosoite
  • IP-osoite, josta ostos tehdään

Kaikki tieto käsitellään luottamuksellisena informaationa ja käytetään ainoastaan verkkokaupan asiakastyytyväisyyden varmistamiseen.

Henkilötietosi talletetaan JYSK Tanskalle ja tietoihin on pääsy tarpeen vaatiessa JYSK Groupin yksiköillä ympäri maailman. Tiedot on talletettu turvallisesti palveluntarjoajan toimesta.

Käytämme ainoastaan sellaista tietoa, jota tarvitsemme tilauksen luomiseen ja lähettämiseen liittyvissä asioissa sekä auttaaksemme sinua mahdollisissa tiedusteluissa tilauksiisi liittyen.

Käytämme sähköpostiosoitettasi vain tilauksien käsittelyyn ja asiakastyytyväisyystutkimuksiin. Jos haluat vastaanottaa uutiskirjeemme, sinun on erikseen tilattava se.

Emme käytä puhelinnumeroasi markkinointitarkoituksiin. Olemme sinuun yhteydessä puhelimitse ainoastaan, jos tilauksesi suhteen on ongelmia ja/tai tarvitsemme tietoja toimitusta varten.

JYSK Suomi voi luovuttaa henkilötietojasi ainoastaan toimituksesta huolehtivalle kuljetusyhtiölle eikä myy tai millään tavalla mahdollista kolmansien osapuolien pääsyä henkilötietoihisi.

Henkilötietojasi voidaan käyttää rikostutkinnassa, sillä raportoimme maksupetokset poliisille. Luovutamme tilitietoja ja muita henkilötietoja, jos se on nähdäksemme välttämätöntä voimassa olevan lainsäädännön noudattamiseksi ja esim. luottokorttihuijausten ja -petosten torjumiseksi.

Henkilötietojesi käsittely on välttämätöntä tilauksen loppuunsaattamiseksi. Säilytämme tietojasi viisi (5) vuotta ostoksesta.

REKISTERÖITYMINEN JYSK.FI-SIVUSTOLLE

Rekisteröitymällä JYSK.fi-verkkosivulle ja luomalla käyttäjäprofiilin, saat käyttöösi erityisiä palveluita, joita JYSK Suomi tarjoaa. Henkilökohtaisen tilin ja kohdennetun verkkomarkkinoinnin luomiseen JYSK Oy, y-tunnus 1000514-7, kerää ja käsittelee seuraavat henkilötiedot sinusta:

  • Sähköpostiosoite

  • Nimi

  • Postiosoite (valinnainen)

  • Puhelinnumero (valinnainen)

  • Yritys (valinnainen)

Kaikki tiedot käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään henkilökohtaisen tilin ja kohdennetun verkkomarkkinoinnin luomiseen. Rekisteröitymällä JYSK.fi:ssä ja tekemällä oman profiilin, annat suostumuksesi henkilötietojesi käsittelyyn. JYSK tallentaa henkilötiedot, kunnes poistat tilisi. Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusta on antamasi suostumus.

EVÄSTEET

Haluamme tarjota käyttöösi käyttäjäystävällisen verkkosivuston, jossa on sinua kiinnostavaa tietoa. Siksi käytämme tekniikkaa, jolla voimme kerätä, käsitellä ja lajitella tietoja verkkosivustomme käyttötavoista. Keräämme tietoja evästeiden avulla. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallentuu tietokoneellesi. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että verkkosivustomme muistaa sinut, jos käyt sivuillamme useita kertoja ja, että voimme kerätä tilastotietoja siitä, miten sinä ja muut vierailijat käyttävät verkkosivustoamme.

Käytämme evästeitä myös eri yhteistyökumppaneilta saadaksemme tietoa siitä, millä verkkosivujemme osioilla käyttäjät vierailevat. Katso yksityiskohtaiset tiedot yksittäisten evästeiden tarjoajista, voimassaoloajoista ja tarkoituksista täältä.

Voit muuttaa suostumuksesi evästeisiin koska tahansa. Muuta suostumuksesi täällä. Voi poistaa evästeet koska tahansa. Evästeasetuksesi poistetaan automaattisesti 12 kuukauden kuluessa.

Huomioithan, että verkkosivustollamme on joitakin osioita, joita et voi käyttää, mikäli olet kieltänyt verkkoselainta hyväksymästä evästeet.

Osa JYSKin keräämistä tiedoista voidaan julkistaa, mutta se tapahtuu aina anonyymisti esimerkiksi kertomalla, montako kävijää verkkosivuillamme on ollut. Asiakastietomme ovat tärkeä osa yritystoimintaamme. Emme myy tai jaa tietoja toisille osapuolille ellet ole myöntänyt meille lupaa siihen.

9. KUN TILAAT UUTISKIRJEEMME

Toimittaaksemme uutiskirjeitä, JYSK Oy, 1000514-7, kerää ja käsittelee seuraavia henkilötietoja sinusta:

  • Sähköpostiosoite

  • Nimi

  • Postiosoite (valinnainen)

  • Syntymäaika (valinnainen)

  • Sukupuoli (valinnainen)

Tallennamme tietosi tietokantaan suojatulle palvelimelle. Vain JYSKin verkkopalveluista vastaava henkilö ja ulkoinen yhteistyökumppanimme pääsevät käsiksi tietoihisi. Takaamme, ettemme luovuta tai myy sähköpostiosoitettasi muille yrityksille.

Lähetämme uutiskirjeitä vain vastaanottajille, jotka ovat sen tilanneet. Käytämme niin sanottua tuplavarmistusta, joten muut eivät voi lisätä sähköpostiosoitettasi tilaajalistalle.

Tilattuasi uutiskirjeemme, voit odottaa saavasi 1-4 viikoittaista uutiskirjettä sähköpostitse JYSK Suomelta. Uutiskirje sisältää uusimpia tarjouksia, uutisia ja tietoa tämänhetkisistä kampanjoista JYSK Suomen tuotevalikoimassa. Rekisteröidyttyäsi hyväksyt myös vastaanottamaan palveluilmoituksia mukaan lukien muistutuksia JYSK.fi-verkkokaupan keskenjätetyistä ostoksista, kyselyitä aiempiin tilauksiisi liittyen ja sähköposteja, jotka sisältävät ehdotuksia JYSKin tuotteista, jotka saattaisivat sopia sinulle.

Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen sivuillamme koska tahansa. Voit myös peruuttaa tilauksen linkistä, joka on kaikkien uutiskirjeidemme lopussa.

JYSK OY säilyttää henkilötietojasi kunnes peruutat suostumuksesi/tilauksesi.

Henkilötietojesi käsittelyn oikeusperusta on myöntämäsi suostumus.  

10. LAHJAKORTIT

Voit ostaa JYSK-lahjakortin osoitteesta www.jysk.fi.

Ostamalla JYSK-lahjakortin hyväksyt lahjakorttien ostoon liittyvät yleiset ehdot.

Voit käyttää lahjakorttia maksuvälineenä maassa, josta se on ostettu. Voit ostaa lahjakortilla tuotteita sekä JYSK-verkkokaupassa että JYSK-myymälöissä. Lahjakortilla ei voi ostaa uusia lahjakortteja. Jos lahjakortin summa on pienempi kuin ostostesi summa, on sinun maksettava jäljelle jäävä summa jollakin muulla maksutavalla. Lahjakortin arvo voidaan palauttaa rahana käytetylle maksutavalle. Lahjakortti ei kasvata korkoa.

Mikäli olet maksanut JYSK.fi-verkkokaupan tilauksen lahjakortilla ja haluat perua tilauksen, saat uuden lahjakortin tilalle. Esimerkiksi mikäli osa tilauksesta on maksettu lahjakortilla ja osa luottokortilla, palautamme saman suuruiset summat samoille maksutavoille.

Mikäli olet maksanut lahjakortilla myymälässä ja haluat perua/palauttaa tilauksen/ostoksesi, saat uuden lahjakortin tilalle.

Lahjakortilla maksamiseen ei tarvita henkilötodistusta. Lahjakortti voidaan mitätöidä, jos se on kadonnut tai esimerkiksi varastettu. JYSK ei korvaa kadonneita lahjakortteja.

Lahjakortin vähimmäissumma on 15€ ja enimmäissumma on 750€.

Lahjakortti on voimassa viisi (5) vuotta lahjakortin päiväyksestä.

11. TYÖNHAKIJAT

JYSK huolehtii ja on vastuussa antamiesi henkilötietojen tietoturvasta ja suojauksesta. Työnhakulomakkeella keräämme tietoja sinusta ja osaamisestasi avoimien tehtävien täyttämiseksi. Antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti JYSK OY:n rekrytointiprosessin aikana. Työnhakulomake poistuu järjestelmästämme kolmen kuukauden päästä rekisteröinnistä.

Annat JYSK OY:lle luvan käsitellä hakulomakkeessa antamiasi tietoja työnhakuun liittyen. Jos sinut palkataan, tietojasi voidaan käyttää ja siirtää henkilöstöhallinnon järjestelmiin.

Voita 50€ JYSK lahjakortti

Credit Cards