Ostoskorisi
Ostoskorisi
Autamme mielellämme kysymyksissäsi palautus- ja reklamaatioehtoihimme liittyen. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
JYSK tarjoaa pidennetyn palautus- ja vaihto-oikeuden, joka koskee sekä JYSK.fi-verkkokaupassa että JYSK- myymälöissä tehtyjä ostoksia.
JYSKin tarjoamalla pidennetyllä palautus- ja vaihto-oikeudella ei ole määräaikaa, vaan se on pidempi kuin 14 päivää, johon sinulla on lakisääteinen oikeus. Kuittia vastaan voimme palauttaa rahat tuotteista alkuperäiselle maksutavalle tai antaa sinulle ostosten arvoa vastaavan lahjakortin.
Verkkokaupasta tilatuista 14 päivän jälkeen peruutetuista tilauksista emme palauta tilauksen toimituskustannuksia. Olet velvollinen maksamaan tuotteen palautukseen liittyvät toimituskustannukset. Mikäli palautat tuotteen Postin toimipisteeseen, ei palautuksesta synny sinulle kuluja.
Vältyt palautukskustannuksilta myös, mikäli palautat tuotteet itse lähimpään JYSK-myymälään. Palauta tuote alkuperäispakkauksessaan ja ota myymälään mukaan ostoksesi kuitti.
Löydät lähimmän myymäläsi täältä.
Jos haluat käyttää pidennettyä peruutus- ja vaihto-oikeutta, on seuraavien ehtojen täytyttävä.
Saadaksesi rahat takaisin, sinun tulee esittää kuitti ostoksestasi. Mikäli sinulla ei ole kuittia ostoksesta, tarjoamme sinulle vaihdon toiseen tuotteeseen tai tuotteen arvon palautuksen lahjakortille, tuotteen alimman myyntihinnan mukaan
Jos palautat tuotteen, joka on vahingoittunut tai käytetty tavalla, joka merkittävästi alentaa sen arvoa, pidätämme oikeuden hylätä palautuksen.
Varmista, että tuotteen arvo ei alene, jos kokeilet tuotetta, jonka haluat palauttaa.
Ehtona on, että tuote voidaan myydä eteenpäin uutena tuotteena.
Kasaamattomat huonekalut ovat palautettava niin, että niiden kaikki osat (ml. työkalut ja asennusohje) ovat mukana mahdollisimman alkuperäisellä tavalla pakattuna
Patjojen kohdalla suosittemme, että kokeilet niitä patjansuojusta käyttäen, jotta patjan palautusarvo ei alene
Tarjoamme 100 päivän kokeilujakson GOLD- sarjan vaahtomuovi-, joustin- ja runkopatjoille sekä jenkkisängyille. Lue lisää GOLD-patjojen kokeilemisesta
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelun aukioloajat
Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat