![x x](/sites/jysk.fi/files/styles/full_optimized/public/image/tooltips/2022-09/BlueWall_2_Balance_edit_0.jpg?itok=WZJAyO2B)
UUSI MYYMÄLÄKONSEPTI
Laajentuminen on ollut JYSKin kantava voima siitä lähtien, kun ensimmäinen myymälä avattiin vuonna 1979 Tanskassa. JYSKillä on nykyään yli 3200 myymälää 48 maassa.
Kasvu ja uusien myymälöiden perustaminen oli perustajamme Lars Larsenin tavoite alusta asti. Halu luoda uutta ja laajentua on keskeinen osa JYSKin kulttuuria edelleen.
MYYMÄLÄ KONSEPTI 3.0
Uusin myymäläkonsepti tarjoaa entistä enemmän inspiraatiota ja paremman ostokokemuksen.
”Uusi konsepti esiteltiin ensimmäisen kerran vuonna 2018 ja se sai heti positiivisen vastaanoton asiakkailtamme ja henkilöstöltämme. Myymälävalikoiman ja tarjousten tulee olla sopusoinnussa brändimme ja skandinaavisten juuriemme kanssa. Siksi vaaleat puulattiat ja -yksityiskohdat, vaalaistus ja himmeät värit ovat tärkeitä elementtejä uudessa myymäläilmeessämme.
Haluamme ylittää asiakkaiden odotukset ja inspiroida heitä uusilla tuotelanseerauksilla luomalla mallihuoneita. Jokaisen myymälän yksityiskohta on suunniteltu ja rakennettu tuomaan mallivalikoimamme esiin parhalla mahdolliselta tavalla.”
Carsten Nørgreen Weinkouff
Retail Development Director
SHOW ROOMS
Uuden myymäläkonseptimme tarkoituksena on luoda asiakkaillemme enemmän inspiraatiota. Myymäläkonseptiin kuuluu 3 mallihuonetta: makuuhuone, ruokailutila ja olohuone ruokailutilalla. Huoneet on sisustettu JYSK-valikoiman uutuuksilla ja ajankohtaisilla tuotteilla. Esittelemme asiakkaille esimerkkejä, kuinka he voivat luoda JYSKin tuotteilla ja koristeilla modernin kodin skandinaavisella muotoilulla.
PUISET SISUTUSTUOTTEET
JA VALAISTUS
Uuden konseptimme avulla meidän on helpompi esitellä tuotteitamme. Olemme panostaneet uuteen ilmeeseen rakentamalla myymälöihin puulattiat ja panostamalla valaistukseen. Vaaleat puulattiat heijastavat skandinaavista minimalismia ja yksinkertaisuutta. Moderni valaistus antaa asiakkaillemme inspiroivamman ostokokemuksen.
SÄNKYSTUDIO
Nukkumisen asiantuntijoina tarjoamme asiakkaillemme ammattimaista asiakaspalvelua ja hyviä tarjouksia. Sänkystudio on rakennettu kaikkiin myymälöihin, jossa asiakkaat voivat kokeilla tuotteitamme ja saada neuvoja koulutetuilta asiantuntijoiltamme. Sänkystudion ilme luo miellyttävän tunnelman - hillityt värit ja valaistus sekä sisustustuotteet yhdessä luovat kodikkaan tunnelman.
ENEMMÄN INSPIRAATIOTA
Antaaksemme asiakkaillemme entistä enemmän inspiraatiota olemme rakentaneet myymälään useita tiloja esittelemään eri tuotteita, jotka sopivat yhteen ja ovat suunnittelijoidemme huolella valitsemia.
Joka kausi asiakkaat voivat löytää uusia mielenkiintoisia sarjoja, jotka seuraavat modernin kodin sisustustrendejä.
LAAJENNUSSUUNNITELMAT
"Laajentuminen on aina ollut olennainen osa JYSKiä, ja tulevaisuuden tavoitteemme on avata 5 000 JYSK-myymälää maailmanlaajuisesti. Uskomme fyysisten myymälöiden ja verkkokaupan yhdistelmään tarjoustemme lisäksi tuovan meidät entistä lähemmäksi asiakkaitamme.
Uusien myymälöiden avaamisen lisäksi aiomme päivittää kaikki olemassa olevat myymälät uusimpaan konseptiimme. Vuoden 2024 loppuun mennessä kaikki JYSK-myymälät päivitetään Store Concept 3.0:aan, mikä tarkoittaa enemmän kuin yhtä uutta myymäläkonseptia päivässä.
Uuden konseptin myymälät ovat saaneet erittäin positiivista palautetta asiakkailtamme, jotka palaavat mielellään JYSKiin ja arvostavat myymälöiden modernia skandinaavista muotoilua.
Mikael Nielsen
Executive Vice President - Retail
PROJEKTIRYHMÄ
Uusien myymälöiden rakentaminen ja vanhojen myymälöiden uudelleen konseptointi on JYSKin sisäisen projektiryhmän käsissä. Myymälöiden valmistuminen luovutuksesta lopulliseen sisustukseen kestää 4-5 viikkoa ja sisältää monenlaista toimintaa lattian rakentamisesta ja seinien maalauksesta valaistuksen asentamiseen ja sisustamiseen.
ENSIMMÄISET KEHITYSASKELEET
Kaikki JYSK myymälät saavat uuden konseptin mukaisen ilmeen vuoden 2024 loppuun mennessä. Tämä tarkoittaa satoja myymäläaktiviteetteja, uudistuksia ja uudelleen avauksia vuosittain.