Myymälöihin ja myymälässä tehtyihin tilauksiin liittyvät kysymykset

Myymälöihimme liittyviin kysymyksiisi löydät vastauksia alta.

Yleinen

Meillä ei myymälöille omia sähköpostiosoitteita, sen sijaan kansallinen asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa myymälöihin liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelutiimimme käy kaikki samat koulutukset kuin myymälähenkilökuntakin ja lisäksi heillä on pääsy myymälöiden järjestelmiin. Ja tarvittaessa he tottakai selvittelevät asiaasi yhdessä myymälähenkilökunnan kanssa. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Asiakastilauksien toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Mikäli tilauksestasi on kulunut yli kolme viikkoa eikä tilausvaiheessa ole ollut puhetta pidemmästä toimitusajasta, ota yhteys asiakaspalveluumme ja tarkistamme tilanteen. Otathan esimerkiksi kuitin esille, jotta voit kertoa asiakaspalvelullemme minkä tuotteen olet tilannut ja mistä myymälästä tilaus on tehty.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Olemme keskittäneet asiakaspalvelumme siten, että kaikki puhelut ohjautuvat asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistaa palvelun nopeuden ja laadun.

Asiakaspalvelumme voi auttaa sinua kaikissa myymälöihin liittyvissä kysymyksissä. 
Asiakaspalvelutiimimme käy vuosittain läpi samat tuotekoulutukset yms kuin myymälähenkilökuntammekin, jotta pystymme varmistamaan ammattitaitoisen avun kaikissa kysymyksissä. 

Asiakaspalvelumme pystyy antamaan sinulle lisätietoja tuotteista, tarkistamaan tuotteiden saatavuuksia, varaamaan tuotteita, auttamaan sinua eteenpän reklamaatio- ja palautusasioissa. Asiakaspalvelumme pitää tiiviisti yhteyttä myymälöiden kanssa ja yhteistyöllä saamme asiasi käsiteltyä olipa yhteydenottokanava mikä tahansa.

 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Myymälöissämme voit maksaa ostoksesi seuraavilla maksutavoilla:
  • Käteinen
  • Visa Electron, Debit ja Credit -kortit
  • Mastercard Maestro, Debit ja Credit -kortit
  • JYSK-tili
  • JYSK-lahjakortti

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

JYSK.fi/myymalat -sivulla olevalta kartalta näet kaikkien Suomen myymälöidemme sijainnin. Kun haet myymälöitä osoitteellasi, kaupungillasi tai tämänhetkisen sijaintisi avulla, näet kartasta lähialueesi myymälät.

Klikattua kartalta haluamaasi myymälää, näet myös myymälän osoitteen ja aukioloajat. Aukioloaikoja päivitetään säännöllisesti mm. juhlapyhien mukaan. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Riippumatta asuinpaikastasi, kuljetamme mielellämme tuotteet kotiovellesi – kohtuullista korvausta vastaan.

Kotiinkuljetus on mahdollista tilata asioidessasi JYSK-myymälässä. Kuljetus tulee myös maksaa paikan päällä myymälässä. Kotiinkuljetuksen hinta vaihtelee myymälöittäin. Tarkat hinnat ja kuljetusehdot voit tarkastaa paikan päältä myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

Kotiinkuljetuksen yhteydessä tarjoamme myös osassa myymälöistämme esimerkiksi vanhoille patjoille poisvientipalvelun. Myös tämän palvelun hinnat ja saatavuuden voit tarkistaa myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

 
 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN

Chattaa kanssamme Messengerissä
Keskimääräinen vastausaika: 1h
Live chat - Offline
Sinua palvelee oikea ihminen, ei chattibotti. Autamme sinua heti
044 410 0590
Keskimääräinen jonotusaika 60s
Asiakaspalvelun aukioloajat
  • Arkisin 9-18 
  • Lauantaisin 10-16

Asiakaspalvelun poikkeusaukiolot

  • Suljettuna 24.-26.12.
  • Avoinna 31.12. klo 9-16
  • Suljettuna 1.1.2025
  • Suljettuna 6.1.2025
Näet myymälöiden aukioloajat täältä.