Autamme mielellämme tilaukseesi, maksutapoihin, Click & Collectiin, tilauksen perumiseen tai muuttamiseen liittyviin kysymyksiisi. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Voit maksaa JYSK.fi-verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Verkkokaupan tilausten toimitusaika ja -tapa riippuu tilauksen koosta. JYSK.fi määrittää toimitustavan ostamiesi tuotteiden perusteella.
Pienet tilaukset – Postipaketti & Kotipaketti:
Isot tilaukset – Postin Kotiinkuljetus:
Toimitus myymälään:
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Jos olet tehnyt tilauksesi verkkokaupassa:
Tilauksen sisällön muuttaminen
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelun poikkeusaukiolot