Lasten peitto ja vauvan peitto hyviin uniin

Unella on suuri merkitys lapsellesi ja hänen kehitykselleen. Lasten peitoissamme on joko luonnontäyte (untuva ja höyhen) tai kuitutäyte. Vauvapeitto ja lasten peitto on kaikkien peittojen tavoin pestävä säännöllisesti – ja ehkäpä vähän tavallista useammin. Untuvapeittoihin ja höyhentäytteisiin voidaan käyttää entsyymitöntä untuvapesuainetta. Lasten peitto kannattaa kuivata kuivaajassa kolmen tennispallon kanssa.

Valikoimistamme löydät myös juniorin ja vauvan pussilakanat kauniilla aiheilla sekä laadukkaat vauvan ja lasten patjat.
 

    Baby/Junior - Baby peitot

    Peitto BABY 250g LILLEFJORD 67x100
    7,50/kpl
    17,50 /kpl
    Säästä 57%
    plus
    Niin kauan kuin varastoa riittää
    Vain myymälästä
    Peitto BABY 2x100g Delux FRESH 67x100
    10,-/kpl
    22,50 /kpl
    Säästä 55%
    plus
    Niin kauan kuin varastoa riittää
    Vain myymälästä
    Peitto BABY 75g GALDEBERGET 67x100
    30,-/kpl
    plus
    Vain verkkokaupasta

    Baby/Junior - Junior peitot

    Peitto JUN 500g LILLEFJORD 115x130
    15,-/kpl
    25,- /kpl
    Säästä 40%
    plus
    Niin kauan kuin varastoa riittää
    Vain myymälästä
    Peitto JUN 150g GALDEBERGET 115x130
    42,50/kpl
    plus
    Vain verkkokaupasta
    Peitto JUN 175g Høie CLEAN 115x130
    65,-/kpl
    gold
    Vain verkkokaupasta

    VINKKEJÄ NUKAHTAMISEEN

    • Kroppa ja mieli kiittää, kun luo rutiineja. Pidä nukkumaanmenoaika ja aamuherätys samaan aikaan joka päivä sekä arkisin että viikonloppuisin. Vie rutiinia vielä pidemmälle ja kehitä jokin nukkumaan menosta muistuttava tapa, jonka toistat päivittäin samaan kellonaikaan. Tekemällä tämän rutiinin lapsi tietää, milloin on aika rauhoittua. 
    • Makuuhuoneen ympäristöllä on vaikutusta nukahtamiseen. Ympäristön tulisi olla hiljainen, viileä ja pimeä. 
    • Huolehdi, että sänky on puhdas ja kutsuva.
    • Pimeä viestii keholle, että on aika levätä. Pimeä stimuloi melatoniinin eli nukkumishormoonin tuotantoa, mikä tekee väsyneeksi.
    • Elektroniikan käyttöä tulisi välttää ennen nukkumaan menoa.