Usein kysytyt kysymykset
1. Toimitus
Milloin tuotteeni toimitetaan?
Voinko palauttaa ostamiani tuotteita JYSK-myymälöihin?
Voinko tilata tuotteita verkkokaupasta ja noutaa ne JYSK-myymälästä?
Voidaanko tilaamani tuotteet toimittaa ulkomaille?
Voinko peruuttaa tilaukseni osittain?
Voinko lisätä tuotteita tilaukseen, jonka olen jo tehnyt JYSK.fi:ssä?
2. Maksaminen
Mitä maksutapoja JYSK.fi:ssä on tarjolla?
Miten toimin, kun tilaukseni toimitetaan Ahvenanmaalle?
3. Tilausvahvistus
Onko tilaukseni kunnossa? (Miksen ole saanut tilausvahvistusta?)
4. Lahjakortti
Voinko maksaa ostoksiani JYSK.fi:ssä JYSKin lahjakortilla?
Voinko ostaa JYSK-lahjakortteja JYSK.fi:stä?
5. Hintatakuu
Onko JYSKillä hintatakuu? Mitä se kattaa?
6. Tuotteet
Voinko ostaa verkkokaupasta samoja tuotteita kuin myymälöistänne?
Mitä pitäisi ottaa huomioon sänkyä ostettaessa?
Mitä pitäisi ottaa huomioon moottorisänkyä ostettaessa?
Miten BASIC, PLUS ja GOLD eroavat toisistaan?
7. Kilpailujen ja arvontojen voittajat
Tästä näet Facebookissa ja kotisivuilla järjestettyjen kilpailujen ja arvontojen tiedot ja voittajat
1. Toimitus
Milloin tuotteeni toimitetaan?
Jos olet tilannut suurikokoisia tuotteita (runkopatjan, huonekaluja, sängyn tms.) ja tilauksesi toimittaa rahdinkuljettajamme, rahdinkuljettaja soittaa sinulle tarkan toimitusajankohdan sopimiseksi. Lisäksi rahdinkuljettaja soittaa sinulle toimituspäivänä noin tuntia ennen ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen saapumista.
Jos olet tilannut pienikokoisia tuotteita, tilauksesi toimitetaan postipakettina.
Voinko palauttaa ostamiani tuotteita JYSK-myymälöihin?
Kyllä, voit milloin tahansa palauttaa ostamiasi tuotteita myymälöihimme, jos haluat hyödyntää palautusoikeuttasi tai vain vaihtaa tuotteen. Tämä koskee kaikkia verkkokaupastamme ostamiasi tuotteita. Lue aiheesta lisää Asiakaspalvelu-sivulta palautusoikeuden ja vaihtopalvelun kohdalta.
Voinko tilata tuotteita verkkokaupasta ja noutaa ne JYSK-myymälästä?
JYSK.fi verkkokaupasta tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle postipakettina tai kotiinkuljetuksella kotiisi. Myymälässä asioidessasi sen sijaan voit ilman muuta tilata tuotteita, vaikkapa patjan, noudettavaksi myymälästä.
Voidaanko tilaamani tuotteet toimittaa ulkomaille?
JYSK.fi verkkokaupan tilaukset toimitetaan vain Suomeen.
Seuraaviin postinumeroihin ei valitettavasti ole saatavana kotiinkuljetuspalvelua, vaan ainoastaan postipaketti (enintään 35 kg) toimitettuna lähimpään postitoimipaikkaan:
00190 Helsinki, 21140 Rymättylä, 21150 Röölä, 21195 Velkua, 21650 Lillandet, 21670 Pärnäinen, 21680 Nötö, 21720 Korpoström, 21740 Utö, 21750 Norrskata, 21760 Houtskari, 21770 Moussala, 23390 Iniö, 25640 Förby, 25910 Vänoxa, 25930 Kasnäs, 25940 Hiittinen, 25950 Rosala, 25960 Högsåra, 90480 Hailuoto.
Voinko peruuttaa tilaukseni osittain?
Kyllä, voit peruuttaa yksittäisiä tuotteita tilauksestasi tai koko tilauksesi. Soita asiakaspalveluumme numeroon 044 4100 590 tai lähetä meille viesti (ilmoitathan, mistä tilausnumerosta on kyse).
Voinko lisätä tuotteita tilaukseen, jonka olen jo tehnyt JYSK.fi:ssä?
Voit ainoastaan tehdä uuden tilauksen JYSK.fi verkkokaupassa tai pyytää meitä poistamaan alkuperäisen tilauksesi ja tehdä sitten kokonaan uuden tilauksen verkkokaupassamme. Tällöin sinun ei tarvitse maksaa rahti- tai lähetyskuluja kahteen kertaan. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, soita asiakaspalveluumme numeroon 044 4100 590 tai lähetä meille viesti (ilmoitathan, mistä tilausnumerosta on kyse).
2. Maksaminen
Mitä maksutapoja JYSK.fi:ssä on tarjolla?
Voit maksaa ostoksesi verkkopankin kautta tai seuraavilla luottokorteilla: Visa, Visa-Electron, Mastercard, Mastercard-debet, Maestro ja Eurocard.
Miten toimin, kun tilaukseni toimitetaan Ahvenanmaalle?
Teet tilauksesi aivan normaalisti ja noudat sen postitoimipisteestä, me hoidamme arvonlisäveron maksamisen Tullille. Ahvenanmaalle toimitamme vain postipaketteja. Syötettyäsi Ahvenanmaalla sijaitsevan postinumerosi, pystyt lisäämään ostoskoriin vain tuotteita, jotka voimme toimittaa.
3. Tilausvahvistus
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?
Tilausvahvistuksesi on saattanut juuttua sähköpostitilisi roskapostisuodattimeen. Teemme parhaamme, jotta tilausvahvistukset tulisivat perille. Roskapostisuodattimia on kuitenkin joskus vaikea kiertää täydellisesti, sillä lähetämme postia niin moniin eri sähköpostiosoitteisiin. Tarkista sähköpostilaatikkosi roskapostikansio. Jos tilausvahvistuksesi on päätynyt sinne, muuta viestin tilaksi "ei roskapostia". Seuraavalla kerralla tilausvahvistuksesi löytää suoraan perille sähköpostilaatikkoosi.
4. Lahjakortti
Voinko maksaa ostoksiani JYSK.fi:ssä JYSKin lahjakortilla?
Kyllä, voit maksaa verkkokaupassa JYSKin lahjakortilla.
Voinko ostaa JYSK-lahjakortteja JYSK.fi:stä?
Kyllä, voit ostaa lahjakortteja JYSK.fi:stä.
5. Hintatakuu
Onko JYSKillä hintatakuu? Mitä se kattaa?
Kyllä, meillä on hintatakuu. Jos olet ostanut jonkin tuotteen ja näet JYSKin myöhemmin mainostavan sitä ostohintaa edullisempaan hintaan joko JYSK.fi:ssä tai myymälässämme, maksamme erotuksen lahjakorttina. Käänny vain jonkin JYSK-myymälämme puoleen. Hintatakuu on voimassa 30 päivää ostopäivästä. Ota kuitti mukaan. Hintatakuu ei kuitenkaan koske avajaistarjouksia tai uudelleenavajaistarjouksia, esittely- ja mallikappaleita, valikoimasta poistuvia ja poistuneita tuotteita eikä sesongin päättyessä tarjouksessa olevia puutarha- ja joulutuotteita.
6. Tuotteet
Voinko ostaa verkkokaupasta samoja tuotteita kuin myymälöistänne?
Tuotteet ja hinnat ovat samat JYSK.fi:ssä ja JYSK-myymälöissä. Joitakin tuotteita voi kuitenkin ostaa vain myymälöistä ja joitakin vain JYSK.fi:stä. Tieto on ilmoitettu selvästi kyseisten tuotteiden yhteydessä.
Mitä pitäisi ottaa huomioon sänkyä ostettaessa?
Sänkyä (eli sänkykehikkoa) ostaessasi sinun on muistettava ostaa sängyn lisäksi sälepohja ja patja. Useimpiin sänkyihimme sälepohja ja patja eivät sisälly, mutta joihinkin kyllä. Toimitussisältö ilmenee kunkin sängyn tuotesivulta.
Mitä pitäisi ottaa huomioon moottorisänkyä ostettaessa?
Moottorisängyssä patjan kallistusta voi säätää automaattisesti, minkä ansiosta saat sänkysi täsmälleen sinulle sopivaan asentoon. Moottorisängyt ovat kokonaisuuksia, joihin kuuluvat moottorisängyn kehikko, patja ja moottoripohja. Moottorisänkyjen tuotesivuilla näet, millaisia yksittäiset vaihtoehdot ovat.
Miten BASIC, PLUS ja GOLD eroavat toisistaan?
Monet päätuotteistamme, esimerkiksi patjat, peitot, tyynyt, lakanat ja pyyhkeet, on jaoteltu BASIC-, PLUS- ja GOLD-tuotteisiin.
Yksinkertaisesti ilmaistuna se tarkoittaa sitä, että joka kukkarolle on sopiva tuote.
Jos haluat hyvän tuotteen edullisesti, valitse BASIC-tuote.
Jos haluat laajan valikoiman ja laatua järkevään hintaan, valitse PLUS-tuote.
Jos haluat parasta, mitä sopivaan hintaan ja laadukkaimmista materiaaleista saa, valitse GOLD-tuote.