Olemme innoissamme voidessamme esitellä sinulle kolme uutta sisustustrendiämme: THE THINKER, CREATIVE MIND ja HUMAN NATURE. Kolme trendiä, joissa yhdistyy sekä nykyiset että uudet JYSKin tuotteet aivan uudella tavalla.
Tutustu trendeihin sivustollamme tai tee testi selvittääksesi, mikä trendi sopii sisustusmieltymyksiisi parhaiten. Avuksesi tarvitset vain kynän ja paperia, johon voit merkitä vastauksesi jokaisen kysymyksen kohdalta.
1. Viettäessäni aikaa ystävieni kanssa, me:
A: Keskustelemme vakavista aiheista
B: Pelaamme hauskoja pelejä
C: Lähdemme mahtavalle vaellusretkelle
2. Lempituoksuni on:
A: Vanhojen kirjojen hienostunut tuoksu
B: Kukkien ihana tuoksu
C: Metsän raikas ilma
3. Viettäessäni aikaa yksin kotona, vietän sen mieluiten:
A: Lukemalla kirjaa tai unohtumalla ajatuksiini
B: Uppoudun harrastuksiini kuten käsitöihin tai maalaamiseen
C: Teen pihahommia
4. Lempimatkakohteeni on:
A: Virginia Woolfin talo Englannissa
B: Paluu takaisin 70-luvulle
C: Nordkapp Norjassa
5. Lempiurheilulajini on:
A: Onko shakinpeluu urheilulaji?
B: En ole kilpailuhenkinen ihminen
C: Suunnistus
6. Lempivuodenaikani on:
A: Talvi – loistava tekosyy pysyä sisällä
B: Kevät – orastavat kukat ja kevään ensi perhoset saavat hymyn huulilleni
C: Ei suosikkia – ei ole olemassa huonoa säätä vaan vain vääränlaiset vaatteet
7. Lempimusiikkiani on:
A: Hiljaisuus
B: Eksoottinen sitar-musiikki
C: Lintujen laulu ja tuulen humina
Oletko ajattelija, luova sielu vai luontoa rakastava?
Saitko enemmän A vastauksia kuin B:tä tai C:tä - tutustu trendiin, jota kutsumme nimelllä THE THINKER.
THE THINKER-trendi pohjautuu Skandinaavisen elämäntavan klassiseen minimalismiin. Häiritsevät kontrastit on karsittu pois ja ajattoman tyylikkäät värisävyt luovat rauhallisen ja harkitun kokonaisuuden, jossa voit vain olla ja rentoutua.
Jos sait enemmän B vastauksia kuin A:ta tai C:tä, saatat pitää JYSKin trendistä nimeltä CREATIVE MIND.
CREATIVE MIND yhdistää naisellisia kuvioita etnisiin yksityiskohtiin, jolloin lopputulos on houkuttelevan leikkisä ja mutkaton.
Jos C oli suosikkivastauksesi, tutustu trendiin nimeltä HUMAN NATURE.
HUMAN NATURE -trendissä huomio on hyvinvoinnissa ja vetäytymisessä luonnon rauhaan. Väripaletti on syksyinen, jossa heijastuu Skandinaavisen luonnon rikkaita sävyjä vuodenaikojen vaihtuessa.
Pidätkö useamman kuin yhden trendin tuotteista? Onneksi nyt on trendikästä yhdistää tuotteita oman maun mukaan. Vain mielikuvituksesi on rajana. Katso kaikki kolme trendiä ja anna mielikuvituksesi lentää.