Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

JYSKin yritysmyynti laajenee entisestään

Viimeisen neljän vuoden aikana yritysasiakkaiden palveleminen on tullut yhtä merkittävämmäksi osaksi JYSKin strategiaa, ja on tulevaisuudessa entistäkin isompi osa JYSKin liiketoimintaa. 

Siitä lähtien Rene Hartung aloitti JYSKin Head of Business to Business -tehtävässä, hän on ollut kiireinen rakentaessaan B2B-organisaatiota sekä laajentaessaan toimintoja useisiin JYSK-maihin. Yritysasiakkaiden palveleminen tulee jatkossa muodostamaan entistä isomman osan JYSKin liikevaihdosta.

Rene Hartung, Director JYSK BUSINESS TO BUSINESS

Tehtävänäni on laittaa yritysmyynnin palaset kohdilleen niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Yhdessä tiimieni kanssa, olen vastuussa entistäkin paremman asiakaskokemuksen luomisesta kaikille yrityksille, jotka voivat hyötyä JYSKIN laajasta valikoimasta," Rene Hartung sanoo

JYSK tekee yhteistyötä tuhansien yritysten kanssa, jotka toimivat monilla eri aloilla. Esimerkiksi matkailualalla JYSKin ydinosaamista ovat nukkumisen tuotteet, kuten sängyt, patjat, peitot ja tyynyt. Nämä tuotteet ovat avainasemassa hotellien ja pienten majoitusyritysten toiminnassa ja viihtyisyydessä. Lisäksi JYSK palvelee useita julkisen sektorin asiakkaita kuten kuntia, kouluja ja muita laitoksia.

LISÄETUJA YRITYSASIAKKAILLE

Olemme JYSKissä hienosäätäneet konseptiamme tarjotaksemme yritysasiakkaillemme parhaat mahdolliset edut ja ostokokemuksen. Kaikki yritysasiakkaat saavat kiinteän alennusprosentin hinnoista, helpon sisäänkirjautumistavan verkkokauppaan, asiantuntevaa apua sekä erinomaiset toimitusehdot.

Pohjimmiltaan kyse on siitä, että palvelemme asiakastamme parhaalla mahdollisella tavalla suoriutuen tehtävistämme aina vain paremmin. Erinomaiset asiakaskokemukset luovat edellytykset uskollisille ja tyytyväisille asiakkuuksille."

VERKKOKAUPPA JA HYVÄT TARJOUKSET

Tavoitteenamme on työskennellä mahdollisimman monen yrityksen kanssa. Tämän tavoitteen saavuttamiseksi olemme keskittyneet kehittämään verkko-ostokokemusta yritysasiakkaille.

JYSKin verkkosivuja tarkastellessa useimmat keskittyvät ajattelemaan kodinsisustuksen tuotteita, eikä välttämättä esimerkiksi hotellien, vuokramökkien, koulujen tai sairaaloiden käyttöön sopivia tuotteita. Tämän asian haluamme muuttaa," Rene Hartung sanoo ja jatkaa:

JYSKin osaaminen nukkumisen tuotteiden, kuten sänkyjen, patjojen, peittojen ja tyynyjen osalta on avainroolissa palvellessamme matkailuteollisuutta.

"Lisäksi haluamme keskittyä siihen, että meillä on hyviä tarjouksia yrityksille ja olemme erittäin kilpailukykyisiä hintojemme suhteen. Samalla tarjoamme ammattitaitoista apua yrityksille. Yritysmyynnin ammattitaitoiset henkilöt osaavat auttaa yrityksiä, mutta myös myymälät opastavat asiakkaita, kun asiakkaat käyvät myymälöissämme, joissa he voivat nähdä, koskettaa ja kokeilla kaikkia tuotteitamme ennen tilauksen tekemistä », hän sanoo.

Lue lisää