JYSKistä löydät kaikkea kotiin. Autamme sinua mielellämme tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Useimmat tuotteemme, kuten patjat, peitot, tyynyt, lakanat ja pyyhkeet on jaettu tuotesarjoihin BASIC, PLUS ja GOLD. Yksinkertaisesti todettuna tämä merkitsee sitä, että meillä on joka kukkarolle sopivia tuotteita.
Lue lisää BASIC, PLUS, GOLD ja AINA EDULLINEN HINTA tuotteista täältä.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Normaalisti uuteen patjaan tottuminen kestää parisen viikkoa, mutta varmistaaksesi ostoksesi onnistuneisuuden voit kokeilla GOLD-jenkkisänkyä tai joustin-, vaahtomuovi- ja runkopatjaa 100 vuorokautta - jos et ole 100% tyytyväinen, vaihdamme sen mielellämme johonkin toiseen patjaan.
Jos haluat vaihtaa GOLD-patjan, tuo patja kuitin kera myymälään ja valitse toinen patja. Helppoa - edellyttäen, että patja ei ole tahrainen, likainen tai vahingoittunut. Tästä syystä suosittelemmekin käyttämään patjaa patjansuojuksen kanssa.
Lue lisää GOLD patjojen kokeiluajasta ja GOLD patjoista täältä.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Alta löydät linkit tuoteoppaisiin, jotka auttavat valitsemaan juuri sinulle sopivat tuotteet. Mikäli oppaat luettuasi kaipaat vielä apua sopivan tuotteen valinnassa, ota yhteys asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelijamme saavat samat tuotekoulutukset kuin myymälätyöntekijämme, joten he pystyvät tarjoamaan asiantuntevaa apua sopivan tuotteen valinnassa.
Peitto-opas
Sänky- ja patjaopas
Tyynyopas
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.