Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä
Saat rajoittamattoman palautusoikeuden ilman aikarajaa

Saat rajoittamattoman palautusoikeuden ilman aikarajaa

Päivämäärä:

Luokka: Oppaat ja ohjeet

Palauttaminen ja vaihtaminen JYSKissä on helppoa, mikäli muutat mielesi ostoksistasi.

Aikarajoitusta ei ole, ja voit jopa palauttaa verkkokaupastamme ostettuja tuotteita myymälään.

Lue lisää palautusehdoistamme täältä.

Miten voin palauttaa verkkokaupasta tai myymälästä ostetun tuotteen?

Ostitpa tuotteen verkkokaupasta tai myymälästä, voit vaihtaa tai palauttaa sen mihin tahansa myymälään ilmaiseksi. Tuo tuote ja todiste ostosta myymälään ja me autamme sinua. 

Jos haluat palauttaa tuotteen samalla tavalla kuin se toimitettiin, se on myös mahdollista. Tässä tapauksessa ole yhteydessä asiakaspalveluumme. 
 

 

Laura Social Media and Digital Coordinator
MILLA

Hei,

Voinko palauttaa ostamani 160x200 GOLD T50 DREAMZONE sijauspatjan.
Testasin sitä kaksi yötä, mutta liian kova selälleni. Alkuperäistä pakkausta ei ole, mutta patja on tahraton ja uudenveroinen? Kuitti tallella

Hei!

Meille voi palauttaa uudenveroisen tuotteen. Teemme myymälässä paikan päällä vielä arvion tuotteen kunnosta ja palautuspäätöksen. Pakkauksen puuttuminen ei haittaa. Vierailethan lähimmässä myymälässä tuotteen ja ostokuitin kanssa.

Ystävällisin terveisin,
Anniina / JYSK Asiakaspalvelu

tanja

Hei,

Ostin eilen untuvatyynyn josta kerkesin ottaa lapun pois, tulin toisiin aatoksiin ja haluan palauttaa tyynyn, onnistuuko se?
t.Tanja

Hei Tanja,

meille voi palauttaa uudenveroisen tuotteen. Lapun puuttuminen ei haittaa. Voit tehdä palautuksen lähimmässä myymälässäsi. Otathan mukaan myös ostokuittisi.

Ystävällisin terveisin,
Anniina / JYSK Asiakaspalvelu

Mimosa

Hei!
Voinko palauttaa pimennysverhon? Se on leikattu ja sahattu.

Hei,
Valitettavasti omiin tarpeisiin muokattua tuotetta ei ole mahdollista palauttaa.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Tanja

Hei,
Olin ostanut ilmapatja, mutta koko on aika pieni (kun avasimme ja kokeilimme kotona). Voinko vaihtaa ilmapatja toiseen, jos koko ei ole sopivaa?

Hei,
Mikäli ilmapatjaa on vain kokeiltu ja se on siisti ja puhdas, niin sen voi toki palauttaa.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Helena

Ostin maton joka ei ole sopiva. Irrotin siitä tuoteselosteen jossa pesu-ohjeet ja materiaalitiedot. Voiko maton vielä palauttaa?

Hei,

Voit palauttaa maton vaikka siitä olisi irrotettu laput ja tarrat. Tärkeintä on, että se on siisti ja hyväkuntoinen.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Minna

Moikka,

voinko palauttaa sängyn, jota olen muutaman yön testannut ja kokenut liian kovaksi omaan käyttööni?

Hei,

GOLD-sarjan patjoilla on 100 vuorokauden kokeilumahdollisuus. Mikäli sinulla on GOLD-sarjan patja (jenkkisänky, runko-, joustin- tai vaahtomuovipatja) ja se on siisti, puhdas ja tahraton, voidaan se vaihtaa toisenlaiseen patjaan. Tällaisessa tapauksessa pyytäisin sinua olemaan yhteydessä myymälään vaihtoon liittyen.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Lauri

Hei, pystyykö palauttamaan pöydän, joka on jo koottu ja pakkaaukset hävitetty, se osoittautui liian suureksi keittiöön?

Hei,

Kasatun pöydän voit palauttaa myymälään. Toivoisimme, että kasatut tuotteet toimitettaisiin meille kasattuna, mutta mikäli sitä ei ole mahdollista toimittaa kasattuna, voit purkaa sen osiin. Tärkeintä on, että kaikki osat ovat mukana. Pakkauksia ei tarvitse kuitenkaan olla enää tallella.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

as

Hei, Voinko palauttaa eilen ostamani runkopatjan suojat (mustaa joustofroteeta)? Ne on pesty 2 kertaa ja silti niistä lähtee niin paljon nukkaa, että ne ovat käyttökelvottomat.

Hei,

Joustofrotee-lakanoista saattaa aluksi lähteä jonkin verran nukkaa, mutta se vähenee pesujen myötä. Tässä vaiheessa emme vielä valitettavasti pysty todentamaan onko kyseessä virheellinen tuote. Mikäli nukkaaminen ei pesujen myötä vähene, voidaan lakana vaihtaa uuteen.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Anita

Voinko palauttaa pakkauksesta avatun vaahtomuovipatjan, joka jäi ylimääräiseksi?

Hei,
Mikäli patja on käyttämätön, voit tuoda sen takaisin meille, vaikka sen onkin jo avattu paketistaan.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Matti Tittonen

Broby lipaston tarjousta piti jatkettaman 28/11 alkaen. Miten on asian laita?

Hei,

Broby-lipastot ovat olleet tarjouksessa 28.11.-1.12.2019.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Linh

Hei, voinko palauttaa tyynyn vaikka minulla ei ole sen pakkausta enää tallessa ?

Hei,
Käyttämättömän tyynyn voi palauttaa myös ilman pakkausta.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Kommentit