Click & Collect – FAQ

Ovatko kaikki kotisivujen tuotteet varattavissa?
Osa kotisivuillamme olevista tuotteista on ostettavissa vain verkkokaupasta. Näitä tuotteita ei ole myymälöiden varastossa ja siksi niitä ei voi varata. Näiden tuotteiden kohdalla on merkitty 'vain verkkokaupasta'. Myös tilaustuotteet, joilla on toimitusaika, tulee tilata erikseen eli niitä ei voi varata Click & Collectin kautta.

Mistä tiedän, onko tuotetta saatavana myymälästä?
Etsi tuote, jonka haluat varata ja paina 'Klikkaa, kun haluat noutaa myymälästä'. Voit tarkistaa tuotteen kappalemäärän jokaisessa myymälässä.

Maksanko tuotteet verkossa vai myymälässä?
Click & Collect -tuotteet maksetaan myymälässä.

Milloin voin noutaa varaamani tuotteet?
Tunnin (1h) sisällä (pl. illat ja pyhät) varauksen tekemisestä kotisivuillamme saat sähköpostin ja tekstiviestin, kun varaamasi tuotteet ovat noudettavissa.

Jos varaan tuotteet myymälän aukioloajan päätyttyä, milloin voin noutaa tuotteet?
Myymälän aukioloaikojen ulkopuolella tehdyt varaukset käsitellään mahdollisimman pian myymälän avauduttua. Kun tuotteet on kerätty ja valmiina noudettaviksi, saat vahvistuksen sähköpostitse sekä tekstiviestinä.

Mistä voin noutaa varatut tuotteet?
Varatut tuotteet voit noutaa valitsemastasi myymälästä näyttämällä varausvahvistuksen henkilökunnalle.

Mitä tarvitsen mukaani, kun noudan tuotteet?
Ota mukaasi varausvahvistus. Voit joko tulostaa sen tai näyttää varauksesta lähetetyn sähköpostin tai tekstiviestin.

Kuinka kauan tuotteita pidetään varattuna?
Tuotteet pidetään varattuina vielä seuraavan päivän ajan varauksen vastaanottamisesta. Esimerkiksi jos varaat tuotteet maanantaina, voit noutaa varauksen vielä tiistaina ennen myymälän sulkeutumista.

Onko Click & Collectin kautta ostetuilla tuotteilla 14 päivän palautusoikeus?
Kyllä, myös Click & Collectin kautta ostetuilla tuotteilla on normaali 14 päivän palautusoikeus.

Voinko perua varaukseni?
Sähköpostitse lähetetyssä vahvistusviestissä on linkki, jonka kautta voit perua varauksesi. 

Onko mahdollista, että varaamiani tuotteita ei olekaan myymälässä?
Valitettavasti joskus voi tapahtua niin, että varaamaasi tuotetta ei olekaan heti myymälän varastossa. Tässä tapauksessa myymälän henkilökunta auttaa sinua mielellään etsimään vaihtoehtoista tuotetta.

Mistä saan lisätietoa Click & Collectista, jos minulla on muita kysymyksiä?
Lisätietoja saat JYSKin asiakaspalvelusta p. 044 4100 590 tai Ota Yhteyttä -lomakkeen kautta. JYSK Suomi palvelee myös Facebookissa.