Click & Collect – FAQ

Ovatko kaikki kotisivujen tuotteet varattavissa?
Osa kotisivuillamme olevista tuotteista on ostettavissa vain verkkokaupasta. Näitä tuotteita ei ole myymälöiden varastossa ja siksi niitä ei voi varata. Näiden tuotteiden kohdalla on merkitty 'vain verkkokaupasta'. Myös tilaustuotteet, joilla on toimitusaika, tulee tilata erikseen eli niitä ei voi varata Click & Collectin kautta.

Mistä tiedän, onko tuotetta saatavana myymälästä?
Etsi tuote, jonka haluat varata ja paina 'Klikkaa, kun haluat noutaa myymälästä'. Voit tarkistaa tuotteen kappalemäärän jokaisessa myymälässä.

Maksanko tuotteet verkossa vai myymälässä?
Click & Collect -tuotteet maksetaan myymälässä.

Milloin voin noutaa varaamani tuotteet?
Saat vahvistuksen sähköpostilla ja tekstiviestillä 30 min kuluessa JYSK.fi sivulla tekemästäsi varauksesta, kun varaamasi tuotteet ovat noudettavissa

Jos varaan tuotteet myymälän aukioloajan päätyttyä, milloin voin noutaa tuotteet?
Myymälän aukioloaikojen ulkopuolella tehdyt varaukset käsitellään mahdollisimman pian myymälän avauduttua. Kun tuotteet on kerätty ja valmiina noudettaviksi, saat vahvistuksen sähköpostitse sekä tekstiviestinä.

Mistä voin noutaa varatut tuotteet?
Varatut tuotteet voit noutaa valitsemastasi myymälästä myymälän kassalta näyttämällä varausvahvistuksen henkilökunnalle.

Mitä tarvitsen mukaani, kun noudan tuotteet?
Ota mukaasi varausvahvistus. Voit joko tulostaa sen tai näyttää varauksesta lähetetyn sähköpostin tai tekstiviestin.

Kuinka kauan tuotteita pidetään varattuna?
Tuotteet pidetään varattuina vielä seuraavan päivän ajan varauksen vastaanottamisesta myymälöiden aukioloaikojen puitteissa. Esimerkiksi jos varaat tuotteet maanantaina, voit noutaa varauksen vielä tiistaina ennen myymälän sulkeutumista.

Onko Click & Collectin kautta ostetuilla tuotteilla palautusoikeus?
Kyllä, myös Click & Collectin kautta ostetuilla tuotteilla on normaali palautusoikeus.

Voinko perua varaukseni?
Sähköpostitse lähetetyssä vahvistusviestissä on linkki, jonka kautta voit perua varauksesi. 

Onko mahdollista, että varaamiani tuotteita ei olekaan myymälässä?
Valitettavasti joskus voi tapahtua niin, että varaamaasi tuotetta ei olekaan heti myymälän varastossa. Tässä tapauksessa myymälän henkilökunta auttaa sinua mielellään etsimään vaihtoehtoista tuotetta.

Mistä saan lisätietoa Click & Collectista, jos minulla on muita kysymyksiä?
Lisätietoja saat JYSKin asiakaspalvelusta chatin, puhelimen tai sähköpostin välityksellä.