Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Verkkokaupan toimitusajat ovat tällä hetkellä pitkittyneet suurien tilausmäärien johdosta


Ilmainen toimitus yli 400€ verkkokauppaostoksille


Laaja valikoima huonekaluja -20-50%

Myymälöihin ja myymälässä tehtyihin tilauksiin liittyvät kysymykset

Myymälöihimme liittyviin kysymyksiisi löydät vastauksia alta.

Yleinen

Kuinka voin lähettää sähköpostia myymälään?

+
Meillä ei myymälöille omia sähköpostiosoitteita, sen sijaan kansallinen asiakaspalvelumme auttaa mielellään kaikissa myymälöihin liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelutiimimme käy kaikki samat koulutukset kuin myymälähenkilökuntakin ja lisäksi heillä on pääsy myymälöiden järjestelmiin. Ja tarvittaessa he tottakai selvittelevät asiaasi yhdessä myymälähenkilökunnan kanssa. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Maksoin tuotteen myymälässä ja se meni tilaukseen - missä tilaukseni on? 

+
Asiakastilauksien toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Mikäli tilauksestasi on kulunut yli kolme viikkoa eikä tilausvaiheessa ole ollut puhetta pidemmästä toimitusajasta, ota yhteys asiakaspalveluumme ja tarkistamme tilanteen. Otathan esimerkiksi kuitin esille, jotta voit kertoa asiakaspalvelullemme minkä tuotteen olet tilannut ja mistä myymälästä tilaus on tehty.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Miksi en voi soittaa suoraan myymälään?

+
Olemme keskittäneet asiakaspalvelumme siten, että kaikki puhelut ohjautuvat asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistaa palvelun nopeuden ja laadun.

Asiakaspalvelumme voi auttaa sinua kaikissa myymälöihin liittyvissä kysymyksissä. 
Asiakaspalvelutiimimme käy vuosittain läpi samat tuotekoulutukset yms kuin myymälähenkilökuntammekin, jotta pystymme varmistamaan ammattitaitoisen avun kaikissa kysymyksissä. 

Asiakaspalvelumme pystyy antamaan sinulle lisätietoja tuotteista, tarkistamaan tuotteiden saatavuuksia, varaamaan tuotteita, auttamaan sinua eteenpän reklamaatio- ja palautusasioissa. Asiakaspalvelumme pitää tiiviisti yhteyttä myymälöiden kanssa ja yhteistyöllä saamme asiasi käsiteltyä olipa yhteydenottokanava mikä tahansa.

 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Millä maksutavoilla voin maksaa myymälässä?

+
Myymälöissämme voit maksaa ostoksesi seuraavilla maksutavoilla:
- Käteinen
- Visa Electron, Debit ja Credit -kortit
- Mastercard Maestro, Debit ja Credit -kortit
- JYSK-tili
- JYSK-lahjakortti

 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Mistä löydän lähimmän myymäläni ja aukioloajat?

+
JYSK.fi/myymalat -sivulla olevalta kartalta näet kaikkien Suomen myymälöidemme sijainnin. Kun haet myymälöitä osoitteellasi, kaupungillasi tai tämänhetkisen sijaintisi avulla, näet kartasta lähialueesi myymälät.

Klikattua kartalta haluamaasi myymälää, näet myös myymälän osoitteen ja aukioloajat. Aukioloaikoja päivitetään säännöllisesti mm. juhlapyhien mukaan. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Voiko myymälästä ostetuille tuotteille saada kotiinkuljetuksen?

+
Riippumatta asuinpaikastasi, kuljetamme mielellämme tuotteet kotiovellesi – kohtuullista korvausta vastaan.

Kotiinkuljetus on mahdollista tilata asioidessasi JYSK-myymälässä. Kuljetus tulee myös maksaa paikan päällä myymälässä. Kotiinkuljetuksen hinta vaihtelee myymälöittäin. Tarkat hinnat ja kuljetusehdot voit tarkastaa paikan päältä myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

Kotiinkuljetuksen yhteydessä tarjoamme myös osassa myymälöistämme esimerkiksi vanhoille patjoille poisvientipalvelun. Myös tämän palvelun hinnat ja saatavuuden voit tarkistaa myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

 
 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN

Asiakaspalvelun aukioloajat

Asiakaspalvelun aukioloajat

  • Arkisin 9-18 (chat klo 20 asti) 
  • Lauantaisin 10-16

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat
6.12. suljettu
24-26.12. suljettu
31.12-1.1. suljettu

Näet myymälöiden aukioloajat täältä.