Verkkokauppatilauksiin liittyvät kysymykset 

Autamme mielellämme tilaukseesi, maksutapoihin, Click & Collectiin, tilauksen perumiseen tai muuttamiseen liittyviin kysymyksiisi. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Maksaminen

Korttimaksu
Kortille tehdään tilauksen arvoinen katevaraus heti tilauksen teon jälkeen. Lopullinen maksu tilauksesta veloitetaan kortilta, kun tilaus on lähtenyt keskusvarastoltamme.

Verkkopankkimaksu
Tilauksen summa veloitetaan tililtä välittömästi tilauksen teon yhteydessä. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Voit maksaa JYSK.fi-verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla: 

  • Verkkomaksu (verkkopankki) 
  • Resurs Bankin maksutavat: JYSK-tili, lasku tai osamaksu
  • Korttimaksu (Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro & Eurocard)
  • MobilePay

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Suomesta ostetut lahjakortit käyvät maksuvälineinä kaikissa myymälöissämme Suomessa sekä verkkokaupassamme JYSK.fi. 

Lahjakortti on voimassa viisi (5) vuotta.

Lahjakortilla maksaminen JYSK.fi-verkkokaupassa
Voit syöttää lahjakortin numeron sen jälkeen, kun olet lisännyt tuotteet ostoskoriin. Ostoskorissa on linkki: "Maksa JYSK-lahjakortilla". Mikäli sinulla on fyysinen, korttimuodossa oleva lahjakortti (ei sähköpostilla toimitettu), raaputathan neljä viimeistä numeroa esiin, ennen kuin syötät lahjakortin numeron verkkokaupassa.
 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Mikäli löydät JYSKistä ostamasi tuotteen edullisempaan hintaan (JYSKistä tai jostakin muusta myymälästä) 30 päivän sisällä ostohetkestä, saat hyvityksenä hintojen erotuksen arvoisen lahjakortin.

Voit käyttää lahjakortin kaikissa Suomen JYSK-myymälöissä ja verkkokaupassa JYSK.fi. Lahjakortti on voimassa viisi (5) vuotta. Hintatakuumme koskee kaikkia Suomessa olevia myymälöitä ja verkkokauppoja. 

Hintatakuun ehdot:
  • JYSKin hintatakuu koskee kaikkia täysin identtisiä tuotteita. Katso "poikkeukset"-kohta alta 
  • Sinun tulee pyytää hintatakuuta 30 päivän sisällä ostohetkestä tai toimituksesta 
  • Hinta, johon vedotaan tulee olla voimassa sillä hetkellä, kun hintatakuuta pyydetään
  • Sinun tulee voida esittää todiste ostostasi JYSKissä (alkuperäinen kuitti)
  • Sinun tulee voida esittää todiste kilpailijalta, esimerkiksi: kampanjalehti, linkki tarjoukseen tai jokin muu vastaava todiste

Poikkeukset:
  • Tuotteet, jotka eivät ole identtisiä eivät kuulu hintatakuuseen. Tuotteen tulee olla sama malli ja siinä tulee olla samat tekniset ominaisuudet, kuten sama brändi ja valmistaja, sama väri, samat mitat,  samat lisätarvikkeet, sama koko, sama sisältö jne eli 100% identtinen tuote.
  • Hintatakuu ei kata valikoimasta poistuvia tuotteita, avajais- ja uudelleenavajaistarjouksia,  esittelykappaleita, erikoistilauksia tai sesonkien päättyessä poistomyynnissä olevia tuotteita.
  • Hintatakuu ei kata palveluita kuten toimituksia jne
  • Hintatakuu koskee vain yksityishenkilöiden tekemiä ostoksia
Mikäli olet ostanut tuotteen verkkokaupasta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme tilausnumerosi kanssa hyödyntääksesi hintatakuun. 

Mikäli olet ostanut tuotteet myymälästä, vierailethan missä tahansa Suomen JYSK-myymälässä alkuperäisen kuittisi kanssa hyödyntääksesi hintatakuun. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Yritysmyynti palvelee yritysasiakkaitamme. Voit ottaa heihin yhteyttä sähköpostilla yritysmyynti@jysk.com tai soittamalla 029 123 1850.

Lisätietoja yritysmyynnistä löydät täältä

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Peru tai muuta tilausta

Mikäli olet tehnyt ostoksen myymälässämme:
  • Jos haluat peruuttaa myymälässä maksetun tilauksen, sinun tulee peruutusta varten vierailla ko. myymälässä kuitin kanssa. Mikäli ostoksesi on maksettu kortilla, otathan maksussa käytetyn kortin mukaan. 
Mikäli olet tehnyt tilauksen verkkokaupassamme:
  • Jos haluat peruuttaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluun.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Verkkokaupan tilausten toimitusaika ja -tapa riippuu tilauksen koosta. JYSK.fi määrittää toimitustavan ostamiesi tuotteiden perusteella.

Pienet tilaukset – Postipaketti & Kotipaketti:

  • Posti- ja Kotipakettien toimitusaika on 3-7 arkipäivää. Postipaketit toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen ja saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa. Mikäli valitsemasi toimipiste on täynnä, Posti toimittaa tilauksen lähimpään vapaana olevaan.
  • Kotipaketti on pienille tuotteille tarkoitettu kotiinkuljetuspalvelu. Posti on yhteydessä sinuun sopivan toimitusajankohdan löytämiseksi. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.
  • Postipaketteina toimitetaan pienikokoiset tuotteet esim. peitot, pyyhkeet, rullalla olevat patjat ja osa huonekaluista. Pieniä tuotteita ovat maksimissaan 25kg painavat tuotteet, jotka eivät ylitä Postin suurimpia sallittuja mittoja pakettitoimituksille.

Isot tilaukset – Postin Kotiinkuljetus:

  • Kotiinkuljetuksena toimitettavien tuotteiden toimitusaika on 5-10 arkipäivää. Posti toimittaa tilauksesi ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.
  • Posti ottaa sinuun yhteyttä toimitusajasta sopiakseen. Saat silloin tiedon toimitusajankohdasta, jolle määritetään yleensä neljän (4) tunnin aikajänne. Lisäksi Posti ottaa sinuun yhteyttä toimituspäivänä ennen toimitusta.
  • Kotiinkuljetuksena toimitetaan tilaukset, joissa on suuri määrä tuotteita ja/tai tuotteiden lähetykseen tarvittavien pakettien mitat ylittävät Postin paketeille sallitut maksimimitat.
  • Huomioithan, että Posti ei kaikilla paikkakunnilla toimita tuotteita asunnon ovelle asti. Lisätietoja tästä saat asiakaspalvelusta. 

Toimitus myymälään:

  • Yli 49€ arvoisiin verkkokauppatilauksiin on mahdollista valita toimitustavaksi myös toimitus JYSK-myymälään
  • Mikäli maksat tuotteen verkossa ja valitset toimitustavaksi "nouto myymälästä", tilauksen toimitusaika on 4-9 arkipäivää
  • Kaikkia tuotteita ei valitettavasti voi tilata myymälätoimituksella
  • Mikäli myöhemmin haluaisitkin tuotteille kotiinkuljetuksen, voi sen käydä ostamassa paikan päältä myymälästä. Kotiinkuljetuksen hinta on myymäläkohtainen.
  • Myymälään toimitettavasti tilaukset tulee noutaa seitsämän (7) vuorokauden sisällä saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Mikäli nouto jostain syystä viivästyy, otathan yhteyden asiakaspalveluumme. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Jos olet tehnyt & maksanut tilauksen myymälässä
  • Voidaksesi muuttaa tilausta sinun tulee vierailla paikan päällä myymälässä. Muistathan ottaa kuitin mukaasi. 

Jos olet tehnyt tilauksesi verkkokaupassa:

Tilauksen sisällön muuttaminen

  • Emme valitettavasti pysty lisäämään tuotteita jo tehtyyn ja maksettuun tilaukseen. Mikäli haluat tilata lisää tuotteita, teethän tuotteista uuden tilauksen.  Voit myös pyytää asiakaspalveluamme peruuttamaan alkuperäisen tilauksesi (mikäli tilausta ei ole vielä lähetetty), jotta voit tehdä kokonaan uuden tilauksen kaikille haluamillesi tuotteille.
  • Mikäli tilauksesi ei ole vielä edennyt keskusvarastollamme keräilyvaiheeseen, asiakaspalvelumme voi poistaa tuotteita tilaukselta tai peruuttaa sen kokonaan
  • Jos haluat poistaa tuotteita tilauksestasi tai perua tilauksesi ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme
Tilauksen tilaajan/toimituksen tietojen muuttaminen
  • Ota yhteys asiakaspalveluumme niin katsomme, mitä asialle mahdollisesti voidaan tehdä. Huomioithan, että jo lähetetyn tilauksen tietojen muuttaminen Postille on maksullinen palvelu, joten olethan tarkkana aina, kun täytät yhteystietojasi tilaukselle
  • Mikäli tilauksen maksutapa on lasku/osamaksu/JYSK-tili, emme valitettavasti voi tehdä muutoksia tilaukselle

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Tuotteen varaaminen - Click & Collect

Sinun tulee noutaa tilauksesi myymälän aukioloaikoina sinä päivänä, jolloin saat vahvistuksen, tai viimeistään kahden seuraavan aukiolopäivän kuluessa, myymälöiden aukioloaikojen mukaisesti. 

Kun varauksesi on valmiina noutoa varten, saat ilmoituksen myymälästä sekä tekstiviestillä että sähköpostilla.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Myymälä vahvistaa varauksesi 30 minuutin sisällä varauksesi tekemisestä myymälän aukioloaikojen puitteissa. Mikäli et ole saanut yhteydenottoa myymälästä, ota ystävällisesti yhteys asiakaspalveluumme ja selvitämme asian viipymättä.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN

Chattaa kanssamme Messengerissä
Keskimääräinen vastausaika: 1h
Live chat - Offline
Sinua palvelee oikea ihminen, ei chattibotti. Autamme sinua heti
044 410 0590
Keskimääräinen jonotusaika 60s
Asiakaspalvelun aukioloajat
  • Arkisin 9-18 
  • Lauantaisin 10-16
Näet myymälöiden aukioloajat täältä.