Autamme mielellämme tilaukseesi, maksutapoihin, Click & Collectiin, tilauksen perumiseen tai muuttamiseen liittyviin kysymyksiisi. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Voit maksaa JYSK.fi-verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Yritysmyynti palvelee yritysasiakkaitamme. Voit ottaa heihin yhteyttä sähköpostilla yritysmyynti@jysk.com tai soittamalla 029 123 1850.
Lisätietoja yritysmyynnistä löydät täältä .
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Verkkokaupan tilausten toimitusaika ja -tapa riippuu tilauksen koosta. JYSK.fi määrittää toimitustavan ostamiesi tuotteiden perusteella.
Pienet tilaukset – Postipaketti & Kotipaketti:
Isot tilaukset – Postin Kotiinkuljetus:
Toimitus myymälään:
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Jos olet tehnyt tilauksesi verkkokaupassa:
Tilauksen sisällön muuttaminen
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.