Kysymykset tilaukseesi liittyen

Autamme mielellämme tilaukseesi, maksutapoihin, Click & Collectiin, tilauksen perumiseen tai muuttamiseen liittyviin kysymyksiisi. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. , plain_text

Peru tai muuta tilausta

Vastaus

Olet tehnyt tilauksesi myymälässä:

  • Jos haluat muuttaa tilaustasi, ole suoraan yhteydessä myymälään josta tilauksen teit.
Olet tehnyt tilauksesi verkkokaupassa:
  • Emme valitettavasti pysty lisäämään tuotteita jo tehtyyn ja maksettuun tilaukseesi. Mikäli haluat tilata lisää tuotteita, teethän tuotteista uuden tilauksen verkkokaupassamme www.JYSK.fi. Voit myös pyytää asiakaspalveluamme peruuttamaan alkuperäisen tilauksesi, jotta voit tehdä kokoaan uuden tilauksen kaikille haluamillesi tuotteille.
  • Asiakaspalvelumme voi mahdollisesti poistaa tuotteita tilauksestasi, ellei tilaustasi ole jo pakattu keskusvarastollamme. 
  • Asiakaspalvelumme voi peruuttaa tilauksesi kokonaan.
  • Jos haluat poistaa tuotteita tilauksestasi tai perua tilauksesi ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@JYSK.com tai 044 410 0590

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Verkkokaupan tilausten toimitusaika ja -tapa riippuu tilauksen koosta. JYSK.fi määrittää toimitustavan ostamiesi tuotteiden perusteella.

Pienet tilaukset – Postipaketti:

  • Mikäli tilauksesi toimitetaan postipakettina, on toimitusaika 3-7 arkipäivää tilauksesta. Postipaketit toimitetaan sinua lähimpään Postin toimipisteeseen, ja saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa.
  • Postipaketteina toimitetaan pienikokoiset tuotteet esim. peitot, pyyhkeet, rullalla olevat patjat ja osa huonekaluista. Pieniä tuotteita ovat maksimissaan 35kg painavat ja 180cm pitkät tuotteet.
Isot tilaukset – Postin Kotiinkuljetus:
  • Mikäli tilauksesi toimitetaan Postin kotiinkuljetuksena, on toimitusaika 4- 7 arkipäivää tilauksesta. Postin kotiinkuljettaja toimittaa tilauksesi ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.
  • Posti ottaa sinuun yhteyttä toimitusajasta sopiakseen. Saat silloin tiedon toimitusajankohdasta, jolle määritetään yleensä 4 tunnin aikajänne. Lisäksi Postin kotiinkuljettaja soittaa sinulle toimituspäivänä ennen toimitusta.
  • Kotiinkuljetuksena toimitetaan tilaukset, joissa on suuri määrä tuotteita ja/tai tuotteet ovat yli 35kg tai yli 180cm.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Mikäli olet tehnyt ostoksen myymälässämme:

  • Jos haluat peruuttaa myymälässä tehdyn tilauksen, sinun tulee peruutusta varten vierailla myymälässä kuitin kanssa. Mikäli ostoksesi on maksettu kortilla, otathan maksussa käytetyn kortin mukaan. 
Mikäli teit tilauksen verkkokaupassamme:
  • Jos haluat peruuttaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen, ota yhteys asiakaspalveluumme numerossa 044 410 0590 tai sähköpostilla alla olevasta "Lähetä sähköpostia" napista

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Tuotteen varaaminen - Click & Collect

Vastaus

Mikäli et ole saanut yhteydenottoa myymälästä varaukseesi liittyen tunnin (1 h ) sisällä varauksesi tekemisestä myymälän aukioloaikojen puitteissa, ota ystävällisesti yhteyttä suoraan myymälään. Myymälä tarkastaa varauksesi ja kertoo onko varauksesi noudettavissa.
Myymälöiden yhteystiedot ja aukioloajat löydät täältä

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Click&Collect varauksesi pidetään varattuna varauksen tekopäivän, sekä seuraavan kokonaisen päivän ajan, myymälöiden aukioloaikojen mukaisesti. Varaus tulee siis noutaa viimeistään varausta seuraavana päivänä.
Kun varauksesi on valmiina noutoa varten, saat ilmoituksen myymälästä tekstiviestillä sekä sähköpostilla.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Maksaminen

Vastaus

Yritysasiakkaamme voivat asioida myös yritysmyyntimme kanssa: yritysmyynti@jysk.com tai numerossa 029 123 1850.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Lahjakortit käyvät maksuvälineinä kaikissa myymälöissämme sekä verkkokaupassamme. 
 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Jos olet ostanut JYSK myymälästä tai JYSK.fi:stä jonkin tuotteen ja näet meidän myöhemmin mainostavan sitä ostohintaa edullisempaan hintaan, maksamme hintojen erotuksen lahjakorttina. Lahjakortti on voimassa 5 vuotta ja käy maksuvälineenä kaikissa Suomen JYSK myymälöissä.

Hintatakuu on voimassa 30 päivää tuotteen ostohetkestä alkaen, ja saat lahjakortin asioimalla kuittisi kanssa lähimmässä JYSK myymälässäsi.

Hintatakuu ei kuitenkaan koske sesonkien päättyessä poistomyynnissä olevia puutarhakalusteita tai joulutuotteita eikä esittelykappaleita.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Luottokortilla maksaessasi, kortille tehdään katevaraus tilauksen summalle, heti tilauksen tekemisen jälkeen. Lopullinen maksu tilauksestasi veloitetaan luottokortiltasi tilauksen lähdettyä keskusvarastoltamme.

Verkkopankissa maksaessasi, tilauksen summa veloitetaan tililtäsi heti tilauksen tekemisen jälkeen.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Vastaus

Voit maksaa JYSK.fi:stä ostamasi tuotteet verkkopankin kautta, Resurs Bankin tarjoamilla maksutavoilla (JYSK-tili, Lasku tai Osamaksu) tai jollakin seuraavista maksukorteista (JYSK huolehtii korttimaksun kustannuksista): Visa, Visa-Electron, Mastercard, Mastercard-debit, Maestro ja Eurocard.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.