Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä
JYSK Suomi jatkaa voittokulkuaan

Miltä JYSK näyttää vuonna 2017

Päivämäärä:

Luokka: Siniveriset-henkilökuntablogi

Tunnisteet : JYSK

Itsenäinen Suomi lähtee 100-vuotisjuhlavuoteensa rinta rottingilla liput hulmuten. Orastavasta kasvusta ja sen tuomasta toivon pilkahduksesta huolimatta yleinen taloudellinen ilmapiiri on edelleen haastava. Kaupan kannalta vuosi 2017 käynnistyy kuitenkin positiivisviritteisissä merkeissä kuluttajien luottamuksen huidellessa korkeimmalla tasollaan sitten vuoden 2011.  
 
Korkealla ja navakassa myötätuulessa porskuttaa myös JYSK Suomi uuden vuoden kynnyksellä. Takana on jälleen kerran tuloksellisesti ennätyksellinen vuosi jonka aikana olemme pystyneet kasvattamaan merkittävästi myyntiämme sekä vahvistamaan markkinaosuuttamme. Menestyksemme on pitkäjänteisen työn tulosta ja seurausta voimakkaista panostuksista kauppapaikkojen, konseptin, markkinoinnin, valikoimien, tuotelaadun ja henkilökunnan ammattitaidon kehittämiseen. Menestys luo mahdollisuuden kehittää lisää menestystä.
 
JYSK ei kuitenkaan olisi JYSK jos tyytyisimme nykyiseen tekemisen tasoomme. Menestyminen markkinoilla ja asiakkaiden tarpeiden tyydyttäminen sekä asiakaskokemuksen maksimointi vaativat meiltä päivästä toiseen parempaa ja laadukkaampaa tekemistä.

Uudistumme jatkuvasti

 
Kävellessäni ensimmäiseen työpaikkahaastatteluun lokakuussa 2010 mielikuvani JYSKistä ei ollut kovinkaan positiivinen. Ensimmäisenä mieleeni tuli kaupungin laidalta löytyvä täyteen tavaraa survottu vuodevarasto jossa katto oli matalalla, valaistus hämärähkö, myymäläkalusteet mäntypuisia hyllyjä ja meno muutenkin kuin basaarissa käsinraapustettuja hintakylttejä myöten. Tämä lienee valitettavasti myös melko monen suomalaisen mielikuva myymälöistämme vielä tänäkin päivänä.
 
Olemme tehneet, ja teemme, kovasti töitä tämän mielikuvan muuttamiseksi. Muutaman viime vuoden aikana olemme avanneet, muuttaneet tai uudistaneet yli kolmanneksen myymälöistämme. Vuonna 2017 kiihdytämme tahtia entisestään. Avaamme vähintään kolme uutta myymälää, muutamme viisi myymälää modernimpiin kiinteistöihin paremmille kauppapaikoille sekä uudistamme totaalisin remontein 15 toimipistettämme. Nämä uudet ja uudistetut myymälät ovat kaukana edellä kuvatusta. Nykyaikainen JYSK-myymälä on viihtyisä, siisti, valoisa, hyvin organisoitu sekä ennen kaikkea houkutteleva tarjoten inspiraatiota kodin sisustukseen enemmän kuin koskaan aiemmin.
 

Skandinaavinen ja trendikäs JYSK


Myös valikoimamme kehitys on ollut huimaa. Vielä viisi vuotta sitten saatoimme myydä rinnakkain tummaa afrikkalaista siirtomaatyyliä edustavaa nojatuolia, japanilaista futonia ja perinteistä suomalaiselle kesämökille istuvaa mäntyistä ruokailuryhmää. Enää vastaavaa tyylisuuntien sekamelskaa on mahdotonta meiltä löytää. Vuonna 2017 valikoimamme on linjakkaasti skandinaavisempi ja modernimpi kuin koskaan. Pystymme tarjoamaan selkeitä ja tyylikkäitä ratkaisuja joissa valikoimistamme löytyvät kodin sisustustekstiilit, valaisimet ja huonekalut voidaan yhdistää saumattomasti nykyaikaista skandinaavista designina arvostavan suomalaisen kotiin ja makuun sopiviksi kokonaisuuksiksi.
 
Nukkumisen tuotteissa valikoimamme sekä ennen kaikkea hinta/laatu–suhteemme ovat ylivertaiset. Vaikka valtaosa patjoistamme on kotimaista tuotantoa, pystymme suurien globaalien ostovolyymiemme ansiosta tarjoamaan laatua ja ominaisuuksia hinnoin, joihin kilpailijoillamme ei ole mahdollisuuksia. Sama pätee myös kesäisin upeaan puutarhakalustevalikoimaamme, johon tuomme tulevallekin sesongille runsaasti uutuuksia jo ennestään kattavaan ja kilpailukykyiseen tarjontaamme.

Suomen parasta asiakaspalvelua 

Myymälämme ja valikoimamme eivät kuitenkaan olisi mitään ilman osaavaa, aktiivista ja asiakaspalveluhenkistä henkilökuntaamme. Reilu vuosi sitten otimme tavoitteeksemme tarjota Suomen parasta asiakaspalvelua kaupan alalla. Osana tätä prosessia jokainen palkkaamamme JYSK-myyjä käy rekrytointivaiheessa läpi tiukan seulan, jossa arvostamme ennen kaikkea asiakaspalveluhenkisyyttä ja asennetta – kaikki muut vaadittavat taidot pystymme opettamaan kaupan alan kattavimman perehdytysohjelmamme avulla. Vaikka olemme jumpanneet kovasti tämän todella kunnianhimoisen tavoitteen saavuttamiseksi,  emme ole vielä valmiita. Silti uskallan jo nykytasollamme luvata asiakaspalvelumme olevan vuonna 2017 selkeästi alamme aktiivisinta, ystävällisintä ja ammattitaitoisinta.
 
JYSK Suomi siis kasvaa ja kehittyy huikealla vauhdilla. Ja niin on pakkokin, sillä vaihtoehdot kilpailussa pärjäämisessä ovat joko kehittyä tai kuihtua. Olemme valinneet kehittymisen polun: tavoitteenamme olla markkinoiden paras toimija niin asiakastyytyväisyydellä kuin taloudellisillakin mittareilla mitattuna.  Ohjenuoranamme onkin amerikkalaisen retailerin George Whalinin motto: ”Be the best. It's the only market that’s not crowded.”
 
Jos ette ole vähään aikaan meillä vierailleet, suosittelen lämpimästi piipahtamista lähimmässä myymälässämme. Erinomaisen kuvan valikoimistamme ja kehityksestämme saa myös vierailemalla JYSK.fi kotisivuilla tai vaikkapa Instagram tai Pinterest –sivustoillamme. Takaan, että yllätytte positiivisesti.
 
Hyvää ja menestyksekästä vuotta 2017!

Ville Velin
maajohtaja