Vastaus
Klikkaa alla olevaa "Lähetä sähköpostia" näppäintä ollaksesi yhteydessä myymälään.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Ostoskorisi
Ostoskorisi
Myymälöihimme liittyviin kysymyksiisi löydät vastauksia alta.
Yleinen
Vastaus
Klikkaa alla olevaa "Lähetä sähköpostia" näppäintä ollaksesi yhteydessä myymälään.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Vastaus
JYSK.fi/myymalat -sivulla olevalta kartalta näet kaikkien Suomen myymälöidemme sijainnin. Kun haet myymälöitä osoitteellasi, kaupungillasi tai tämänhetkisen sijaintisi avulla, näet kartasta lähialueesi myymälät.
Klikattua kartalta haluamaasi myymälää, näet myös myymälän osoitteen ja aukioloajat. Aukioloaikoja päivitetään säännöllisesti mm. juhlapyhien mukaan.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Vastaus
Olemme keskittäneet asiakaspalvelumme siten, että kaikki puhelut ohjautuvat asiakaspalveluumme, jotta voimme varmistaa palvelun nopeuden ja laadun.
Asiakaspalvelumme voi auttaa sinua kaikissa myymälöihin liittyvissä kysymyksissä.
Asiakaspalvelutiimimme käy vuosittain läpi samat tuotekoulutukset yms kuin myymälähenkilökuntammekin, jotta pystymme varmistamaan ammattitaitoisen avun kaikissa kysymyksissä.
Asiakaspalvelumme pystyy antamaan sinulle lisätietoja tuotteista, tarkistamaan tuotteiden saatavuuksia, varaamaan tuotteita, auttamaan sinua eteenpän reklamaatio- ja palautusasioissa. Asiakaspalvelumme pitää tiiviisti yhteyttä myymälöiden kanssa ja yhteistyöllä saamme asiasi käsiteltyä olipa yhteydenottokanava mikä tahansa.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Vastaus
Myymälöissämme voit maksaa ostoksesi seuraavilla maksutavoilla:
- Käteinen
- Visa Electron, Debit ja Credit -kortit
- Mastercard Maestro, Debit ja Credit -kortit
- JYSK-tili
- JYSK-lahjakortti
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.
Vastaus
Riippumatta asuinpaikastasi, kuljetamme mielellämme tuotteet kotiovellesi – kohtuullista korvausta vastaan.
Kotiinkuljetus on mahdollista tilata asioidessasi JYSK-myymälässä. Kuljetus tulee myös maksaa paikan päällä myymälässä. Kotiinkuljetuksen hinta vaihtelee myymälöittäin. Tarkat hinnat ja kuljetusehdot voit tarkastaa paikan päältä myymälästä tai asiakaspalvelustamme.
Kotiinkuljetuksen yhteydessä tarjoamme myös osassa myymälöistämme esimerkiksi vanhoille patjoille poisvientipalvelun. Myös tämän palvelun hinnat ja saatavuuden voit tarkistaa myymälästä tai asiakaspalvelustamme.
Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.