Kuljetus ja toimitus

Autamme mielellämme kysymyksissäsi kuljetuspalvelujamme ja toimituksiamme koskien. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yleinen

Emme valitettavasti voi kiirehtiä tuotteiden toimitusta.

Kaikkien Postin kotiinkuljetuksena toimitettavien tilausten toimituspäivän ja -aikavälin Posti sopii kanssasi. Kun tilauksesi on Postin hallussa, Posti on yhteydessä sinuun ja sopii tarkemman kuljetusajankohdan.
.
Postipaketteina toimitettavat tilaukset on noudettavissa Postin toimipisteestä seitsämän (7) päivää niiden saapumisesta toimipisteeseen.

Tilauksesi tarkkaa toimituspäivää emme pysty tilausvaiheessa arvioimaan tai muuttamaan. Mikäli tilaustasi ei ole ehditty käsitellä keskusvarastollamme saatamme pystyä viivästyttämään tilauksen lähettämistä. Tällaisessa tapauksessa otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Kyllä, voit varata tuotteita verkkokaupasta ja noutaa ne myymälästä Click&Collect-palvelumme kautta. Etsi haluamasi tuotteet JYSK.fi-sivuilta ja klikkaa "Varaa netistä - Nouda myymälästä" -linkkiä.

Varauksesi on voimassa seuraavan päivän ajan varauksen tekemisestä, myymälän aukioloaikojen mukaisesti. Varaus tulee siis noutaa ennen myymälän sulkemisaikaa seuraavana päivänä varauksen tekemisestä.

Kun olet tehnyt varauksesi, myymälä varmistaa vielä tuotteen saatavuuden. Kun varaus on valmis noutoa varten, myymälä ilmoittaa sinulle tästä tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Huomaa, että osa tuotteistamme on myytävänä vain verkkokaupastamme, eikä näitä tuotteita pysty noutamaan myymälästä. Tilaustuotteita / tuotteita, joita ei juuri sillä hetkellä löydy myymälästä, ei valitettavasti voi varata verkosta. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Kun tilauksesi lähetetään keskusvarastoltamme, saat sähköpostilla seurantatunnuksen samassa viestissä, jossa ostostesi kuitti lähetetään.
Voit seurata lähetyksesi etenemistä suoraan Postin lähetysseurannasta seurantatunnuksellasi. Huomioithan, että seurantatunnus alkaa toimia vasta, kun Posti skannaa lähetyksen ensimmäisen kerran Suomen puolella. Tässä menee normaalisti 1-2 päivää. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Riippumatta asuinpaikastasi, kuljetamme mielellämme tuotteet kotiovellesi – kohtuullista korvausta vastaan.

Kotiinkuljetus on mahdollista tilata asioidessasi JYSK-myymälässä. Kuljetus tulee myös maksaa paikan päällä myymälässä. Kotiinkuljetuksen hinta vaihtelee myymälöittäin. Tarkat hinnat ja kuljetusehdot voit tarkastaa paikan päältä myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

Kotiinkuljetuksen yhteydessä tarjoamme myös osassa myymälöistämme esimerkiksi vanhoille patjoille poisvientipalvelun. Myös tämän palvelun hinnat ja saatavuuden voit tarkistaa myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

 
 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja pyrimme selvittämään asiaa mahdollisimman pian.

Ota viipymättä yhteys JYSK-asiakaspalveluun ja valmistaudu kertomaan seuraavat asiat: 

  • Alkuperäinen tilausnumerosi
  • Mitä tuotteita sait
  • Lukeeko saapuneissa paketeissa jotain tietoja, esimerkiksi lähetystunnus tai toisen vastaanottajan nimi

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

JYSK toimittaa verkkokaupasta tilattuja tuotteita lähes kaikkialle Suomeen (pl. Ahvenanmaa).
Postipaketteina lähetettävät tilaukset toimitetaan Postin toimipisteisiin Suomessa.

Seuraaviin postinumeroihin ei valitettavasti ole saatavana kotiinkuljetuspalvelua, vaan ainoastaan postipaketti (enintään 35 kg) toimitettuna lähimpään Postin toimipisteeseen:
, 00190 Helsinki, 21140 Rymättylä, 21150 Röölä, 21195 Velkua, 21650 Lillandet, 21670 Pärnäinen, 21680 Nötö, 21720 Korpoström, 21740 Utö, 21750 Norrskata, 21760 Houtskari, 21770 Moussala, 23390 Iniö, 25640 Förby, 25910 Vänoxa, 25930 Kasnäs, 25940 Hiittinen, 25950 Rosala, 25960 Högsåra, 90480 Hailuoto.

Verkkokaupastamme voit myös tilata tuotteita noudettavaksi lähimmästä JYSK-myymälästäsi (pl. Itäkeskus, Forum, Redi ja Jomala)

Lisätietoja toimituksesta saat Verkkokaupan myynti - ja toimitusehdoista.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Myymälämme eivät valitettavasti pysty ottamaan vanhoja/käytettyjä tuotteita vastaan.

Joillakin paikkakunnilla yhteistyökumppanimme tarjoavat maksullista vanhojen huonekalujen poisnouto-/kierrätyspalvelua. Ota yhteys lähimpään myymälääsi / asiakaspalveluumme selvittääkseni, onko tämä palvelu tarjolla paikkakunnallasi.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Koronavirus voi aiheuttaa pieniä viiveitä Postin toimituksiin.
Posti on lisäksi ilmoittanut, että toistaiseksi voimassaolevan ajan Posti ei kanna kotiinkuljetuksella tilattuja lähetyksiä asuntoon sisälle, vaan ne jätetään ulko-oven viereen, josta asiakas tarkistaa lähetyksen kunnon yhdessä kuljettajan kanssa. 

Lisäksi Posti on tehnyt muutoksia esimerkiksi pakettien luovutukseen liittyen. 
Lisätietoja löydät suoraan Postin sivuilta: https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/korona-kysymyksia-ja-vastauksia

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Verkkokaupassa tehdyt tilaukset toimitetaan toimitustavasta riippuen 7-21 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tilaukset toimitetaan joko lähimpään Postin toimipisteeseesi tai Postin kotiinkuljetuksena.

Pienet tilaukset - Pakettina toimitettavat tilaukset:
- Paketteina lähetettävät tilaukset toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen noudettavaksi. 
- Paketteina toimitettavat lähetykset ovat noudettavista Postin toimipisteestä 7-11 arkipäivän kuluttua tilauksesta. Lauantai, sunnuntai ja kansalliset pyhäpäivät eivät ole arkipäiviä.
- Toimitustapa määräytyy automaattisesti. Lähetystapa määräytyy tuotteiden koon, määrän ja painon mukaan.

Isot tilaukset - Postin kotiinkuljetuksena toimitettavat tilaukset:
- Postin kotiinkuljetuksena toimitettavat tilaukset toimitetaan tilauksessa määritettyyn toimitusosoitteeseen.
- Postin kotiinkuljetuksena toimitettavien tilausten toimitusaika on 18-21 arkipäivää. Lauantai, sunnuntai ja kansalliset pyhäpäivät eivät ole arkipäiviä.
- Toimituspäivän lähestyessä Posti ottii yhteyttä ja sopii tarkan toimituspäivän ja ajan kanssasi.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Yli 100 € arvoisiin verkkokauppatilauksiin on mahdollista valita toimitustavaksi myös toimitus JYSK-myymälään. Huomioithan, että toimitus myymälään ei kuitenkaan ole mahdollinen aivan kaikille tuotteille (esim. suurikokoiset tuotteet). 

Mikäli tuotetta on myymälästä heti saatavilla, voit tehdä varauksen myymälään "Varaa netistä - nouda myymälästä" -toiminnolla. Mikäli tämä toiminto ei ole saatavilla, tilaus on tehtävä myymälässä paikan päällä.


 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Verkkokaupasta ostetut tuotteet toimitetaan suoraan keskusvarastoltamme Ruotsista.

Toimitustapa määräytyy automaattisesti tuotteiden koon, painon ja laatikoiden määrän mukaan, poislukien myymälätoimitukset, jonka voit valita yli 100 € arvoisiin verkkokaupan tilauksiin. Näet toimitustavan ennen tilauksen maksamista, syötettyäsi yhteystietosi. Toimitustavan näet myös tilausvahvistuksesta, joka lähetetään sähköpostiisi.

Toimitustapamme ovat myymälätoimitus, postipaketti ja Postin kotiinkuljetus. 

Toimitus JYSK-myymälään:
Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi JYSK-myymälään. Saat tekstiviestillä ja sähköpostilla ilmoituksen, kun tilauksesi on saapunut myymälään. Tilaukset ovat noudettavissa seitsämän (7) päivää niiden saapumisesta myymälään. Voit valita Nouto myymälästä -toimitustavan, kun ostostesi summa on yli 100 €.

HUOM! Kaikkia tuotteitamme ei ole mahdollista tilata verkkokaupasta myymälään. Tietyn tuotteen toimitusvaihtoehdot näet ostoskorin toimitus-kohdasta.

Postipaketit:
Postipaketit toimitetaan sinulle lähimpään Postin toimipisteeseen ja saat tekstiviestillä saapumisilmoituksen paketin saavuttua toimipisteeseen noudettavaksi. Postipaketit ovat noudettavissa Postin toimipisteestä seitsämän (7) päivää niden saapumisesta. Postipaketit toimitetaan postinumeron mukaan, joten muista varmistaa, että syötät oikean postinumeron tilaukseesi.

Mikäli pakettia ei noudeta määräajassa, palautuu paketti meille. Noutamattomista paketeista emme palauta toimitusmaksua.

Kotiinkuljetustuotteet :
Postin kotiinkuljettaja toimittaa kotiinkuljetustuotteet ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Suurikokoiset tuotteet toimitetaan yleensä (suurimmilla paikkakunnilla) sisälle asti. Huolehdit itse pakkausmateriaalin asianmukaisesta hävittämisestä.

Posti ottaa sinuun yhteyttä yksityiskohtien sopimiseksi toimitusajankohdan lähestyessä. Saat silloin tiedon toimitusajankohdasta, jolle määritetään yleensä neljän (4) tunnin aikajänne. Lisäksi Postin kotiinkuljettaja soittaa sinulle toimituspäivänä ennen toimitusta.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

JYSK.fi toimittaa tuotteita kaikkialle Suomeen.
Ahvenanmaalle ja osaan muista postinumeroita voimme toimittaa vain postipaketteina lähetettäviä tilauksia.

Verkkokauppatilauksen toimitusvaihtoehdot määräytyvät tuotteiden koon, painon ja määrän mukaan. Toimitusvaihtoehdot näet ostoskorista syötettyäsi tilaajan tiedot ja toimitusosoitteen.

Voit valita tuotteet noudettavaksi myymälästä, jolloin sinun ei tarvitse maksaa toimituskustannuksia. Myymälätoimituksen voi valita, jos tilauksen summa on yli 100 €. Huomioithan, että kaikkia tuotteita ei kuitenkaan ole mahdollista tilata verkkokaupasta myymälään. 

Pienemmät tuotteet ja tilaukset lähetetään postipakettina. Pienempien tuotteiden ja tilausten toimitustavaksi voi myös valita Postin kotipaketin, jolloin tilaus toimitetaan kotiin.

Isommat tuotteet sekä isommat tilaukset toimitetaan Postin Kotiinkuljetuksena.

Toimituskustannukset Postin toimipisteeseen toimitettaville paketeille ovat alkaen 5,95 €.
Kotiinkuljetuksena toimitettavien tilausten toimituskustannukset ovat alkaen 53 €.

Kuljetuskustannukset määräytyvät tuotteiden määrän, painon ja koon sekä toimitusosoitteen postinumeron mukaan. Näet toimituksen kustannukset ostoskorista, kun olet lisännyt tilaukseesi kaikki haluamasi tuotteet sekä toimitusosoitteen.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Liitä tiedostot tähän kenttään yhdellä kertaa.
Tiedostomuodot: png jpg gif pdf doc docx heic.