Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Kuljetus ja toimitus

Autamme mielellämme kysymyksissäsi kuljetuspalvelujamme ja toimituksiamme koskien. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi alta, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Yleinen

Kuinka paljon tuotteiden toimitus maksaa? 

+
JYSK.fi toimittaa tuotteita kaikkialle Suomeen, paitsi Ahvenanmaalle. 
Huomioithan, että osaan postinumeroista voimme toimittaa vain postipaketteina lähetettäviä tilauksia.

Verkkokauppatilauksen toimitusvaihtoehdot määräytyvät tuotteiden koon, painon ja määrän mukaan. Toimitusvaihtoehdot näet ostoskorista syötettyäsi tilaajan tiedot ja toimitusosoitteen.

Voit valita tuotteet noudettavaksi myymälästä, jolloin sinun ei tarvitse maksaa toimituskustannuksia. Myymälätoimituksen voi valita, jos tilauksen summa on yli 79 €. Huomioithan, että kaikkia tuotteita ei kuitenkaan ole mahdollista tilata verkkokaupasta myymälään. 

Pienemmät tuotteet ja tilaukset lähetetään postipakettina. Pienempien tuotteiden ja tilausten toimitustavaksi voi myös valita Postin kotipaketin, jonka maksimi koko on 100 x 60 x 60, jolloin tilaus toimitetaan kotiin.

Isommat tuotteet sekä isommat tilaukset toimitetaan Postin Kotiinkuljetuksena.

Toimituskustannukset Postin toimipisteeseen toimitettaville paketeille ovat alkaen 4,99 €.
Toimituskustannukset Postin kotiin toimitettaville kotipaketille ovat alkaen 13.99 €.
Kotiinkuljetuksena toimitettavien tilausten toimituskustannukset ovat alkaen 69,99 €.

Kuljetuskustannukset määräytyvät tuotteiden määrän, painon ja koon sekä toimitusosoitteen postinumeron mukaan. Näet toimituksen kustannukset ostoskorista, kun olet lisännyt tilaukseesi kaikki haluamasi tuotteet sekä toimitusosoitteen.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Milloin verkkokaupasta tekemäni tilaus toimitetaan?

+
Verkkokaupan tilausten toimitusaika ja -tapa riippuu tilauksen koosta. JYSK.fi määrittää toimitustavan ostamiesi tuotteiden perusteella.

Pienet tilaukset – Postipaketti & Kotipaketti:
  • Posti- ja Kotipakettien toimitusaika on 3-7 arkipäivää. Postipaketit toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen ja saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun pakettisi on noudettavissa. Mikäli valitsemasi toimipiste on täynnä, Posti toimittaa tilauksen lähimpään vapaana olevaan.
  • Kotipaketti on pienille tuotteille tarkoitettu kotiinkuljetuspalvelu. Posti on yhteydessä sinuun sopivan toimitusajankohdan löytämiseksi. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.
  • Postipaketteina toimitetaan pienikokoiset tuotteet esim. peitot, pyyhkeet, rullalla olevat patjat ja osa huonekaluista. Pieniä tuotteita ovat maksimissaan 35kg painavat ja 180cm pitkät tuotteet.
Isot tilaukset – Postin Kotiinkuljetus:
  • Kotiinkuljetuksena toimitettavien tuotteiden toimitusaika on 5-10 arkipäivää. Posti toimittaa tilauksesi ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.
  • Posti ottaa sinuun yhteyttä toimitusajasta sopiakseen. Saat silloin tiedon toimitusajankohdasta, jolle määritetään yleensä neljän (4) tunnin aikajänne. Lisäksi Posti ottaa sinuun yhteyttä toimituspäivänä ennen toimitusta.
  • Kotiinkuljetuksena toimitetaan tilaukset, joissa on suuri määrä tuotteita ja/tai tuotteet ovat yli 35kg tai yli 180cm.
  • Huomioithan, että Posti ei kaikilla paikkakunnilla toimita tuotteita asunnon ovelle asti. Lisätietoja tästä saat asiakaspalvelusta. 
Toimitus myymälään:
  • Yli 79€ arvoisiin verkkokauppatilauksiin on mahdollista valita toimitustavaksi myös toimitus JYSK-myymälään
  • Mikäli maksat tuotteen verkossa ja valitset toimitustavaksi "nouto myymälästä", tilauksen toimitusaika on 4-9 arkipäivää
  • Kaikkia tuotteita ei valitettavasti voi tilata myymälätoimituksella.
  • Mikäli myöhemmin haluaisitkin tuotteille kotiinkuljetuksen, voi sen käydä ostamassa paikan päältä myymälästä. Kotiinkuljetuksen hinta on myymäläkohtainen.
  • Myymälään toimitettavasti tilaukset tulee noutaa seitsämän (7) vuorokauden sisällä saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Mikäli nouto jostain syystä viivästyy, otathan yhteyden asiakaspalveluumme. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Minne JYSK toimittaa verkkokaupasta tilattuja tuotteita?

+
JYSK toimittaa verkkokaupasta tilattuja tuotteita lähes kaikkialle Suomeen (pl. Ahvenanmaa).
Postipaketteina lähetettävät tilaukset toimitetaan Postin toimipisteisiin Suomessa.

Seuraaviin postinumeroihin ei valitettavasti ole saatavana kotiinkuljetuspalvelua, vaan ainoastaan postipaketti (enintään 35 kg) toimitettuna lähimpään Postin toimipisteeseen:
00190 Helsinki, 21140 Rymättylä, 21150 Röölä, 21195 Velkua, 21650 Lillandet, 21670 Pärnäinen, 21680 Nötö, 21720 Korpoström, 21740 Utö, 21750 Norrskata, 21760 Houtskari, 21770 Moussala, 23390 Iniö, 25640 Förby, 25910 Vänoxa, 25930 Kasnäs, 25940 Hiittinen, 25950 Rosala, 25960 Högsåra, 90480 Hailuoto.

Verkkokaupastamme voit myös tilata tuotteita noudettavaksi lähimmästä JYSK-myymälästäsi (pl. Ahvenanmaa)

Lisätietoja toimituksesta saat Verkkokaupan myynti - ja toimitusehdoista.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Minulle toimitettiin väärät tuotteet

+
Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja pyrimme selvittämään asiaa mahdollisimman pian.

Ota viipymättä yhteys JYSK-asiakaspalveluun ja valmistaudu kertomaan seuraavat asiat: 
  • Alkuperäinen tilausnumerosi
  • Mitä tuotteita sait
  • Lukeeko saapuneissa paketeissa jotain tietoja, esimerkiksi lähetystunnus tai toisen vastaanottajan nimi

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Mistä löydän lähetykseni seurantatunnuksen?

+
Kun tilauksesi lähetetään keskusvarastoltamme, saat sähköpostilla seurantatunnuksen samassa viestissä, jossa ostostesi kuitti lähetetään.
Voit seurata lähetyksesi etenemistä suoraan Postin lähetysseurannasta seurantatunnuksellasi. Huomioithan, että seurantatunnus alkaa toimia vasta, kun Posti skannaa lähetyksen ensimmäisen kerran Suomen puolella. Tässä menee normaalisti 1-2 päivää. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Miten verkkokauppatilaukseni toimitetaan?

+
Verkkokaupasta ostetut tuotteet toimitetaan suoraan keskusvarastoltamme Ruotsista.

Toimitustapa määräytyy automaattisesti tuotteiden koon, painon ja laatikoiden määrän mukaan, poislukien myymälätoimitukset, jonka voit valita yli 79€ arvoisiin verkkokaupan tilauksiin. Näet toimitustavan ennen tilauksen maksamista, syötettyäsi yhteystietosi. Toimitustavan näet myös tilausvahvistuksesta, joka lähetetään sähköpostiisi.

Toimitustapamme ovat myymälätoimitus, Postipaketti, Postin Kotipaketti sekä Postin kotiinkuljetus. 

Toimitus JYSK-myymälään:
Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi JYSK-myymälään. Saat tekstiviestillä ja sähköpostilla ilmoituksen, kun tilauksesi on saapunut myymälään. Tilaukset ovat noudettavissa seitsämän (7) päivää niiden saapumisesta myymälään. Voit valita Nouto myymälästä -toimitustavan, kun ostostesi summa on yli 79€.

HUOM! Kaikkia tuotteitamme ei ole mahdollista tilata verkkokaupasta myymälään. Tietyn tuotteen toimitusvaihtoehdot näet ostoskorin toimitus-kohdasta.

Postipaketit:
Postipaketit toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen ja saat tekstiviestillä saapumisilmoituksen paketin saavuttua toimipisteeseen noudettavaksi. Mikäli valitsemasi toimipiste on täynnä, Posti toimittaa tilauksen lähimpään vapaana olevaan. Postipaketit ovat noudettavissa Postin toimipisteestä seitsämän (7) päivää niiden saapumisesta. 

Mikäli pakettia ei noudeta määräajassa, palautuu paketti meille. Noutamattomista paketeista emme palauta toimitusmaksua.

Kotipaketit:
Kotipaketti on pienille tuotteille tarkoitettu kotiinkuljetuspalvelu. Posti on yhteydessä sinuun sopivan toimitusajankohdan löytämiseksi. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä.

Kotiinkuljetustuotteet :
Postin kotiinkuljettaja toimittaa kotiinkuljetustuotteet ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Suurikokoiset tuotteet toimitetaan yleensä (suurimmilla paikkakunnilla) sisälle asti. Huolehdit itse pakkausmateriaalin asianmukaisesta hävittämisestä.

Posti ottaa sinuun yhteyttä yksityiskohtien sopimiseksi toimitusajankohdan lähestyessä. Saat silloin tiedon toimitusajankohdasta, jolle määritetään yleensä neljän (4) tunnin aikajänne. Lisäksi Postin kotiinkuljettaja soittaa sinulle toimituspäivänä ennen toimitusta.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Otatteko vanhoja tuotteita (esim. patjoja) kierrätykseen? 

+
Myymälämme eivät valitettavasti pysty ottamaan vanhoja/käytettyjä tuotteita vastaan.

Joillakin paikkakunnilla yhteistyökumppanimme tarjoavat maksullista vanhojen huonekalujen poisnouto-/kierrätyspalvelua. Ota yhteys lähimpään myymälääsi / asiakaspalveluumme selvittääkseni, onko tämä palvelu tarjolla paikkakunnallasi.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Voiko myymälästä ostetuille tuotteille saada kotiinkuljetuksen?

+
Riippumatta asuinpaikastasi, kuljetamme mielellämme tuotteet kotiovellesi – kohtuullista korvausta vastaan.

Kotiinkuljetus on mahdollista tilata asioidessasi JYSK-myymälässä. Kuljetus tulee myös maksaa paikan päällä myymälässä. Kotiinkuljetuksen hinta vaihtelee myymälöittäin. Tarkat hinnat ja kuljetusehdot voit tarkastaa paikan päältä myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

Kotiinkuljetuksen yhteydessä tarjoamme myös osassa myymälöistämme esimerkiksi vanhoille patjoille poisvientipalvelun. Myös tämän palvelun hinnat ja saatavuuden voit tarkistaa myymälästä tai asiakaspalvelustamme.

 
 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Voinko muuttaa verkkokaupan tilaukseni toimituspäivää?

+
Emme valitettavasti voi kiirehtiä tuotteiden toimitusta.

Kaikkien Postin kotiinkuljetuksena toimitettavien tilausten toimituspäivän ja -aikavälin Posti sopii kanssasi. Kun tilauksesi on Postin hallussa, Posti on yhteydessä sinuun ja sopii tarkemman kuljetusajankohdan.

Postipaketteina toimitettavat tilaukset ovat noudettavissa Postin toimipisteestä seitsämän (7) päivää niiden saapumisesta toimipisteeseen.

Tilauksesi tarkkaa toimituspäivää emme pysty tilausvaiheessa arvioimaan tai muuttamaan. Mikäli tilaustasi ei ole ehditty käsitellä keskusvarastollamme saatamme pystyä viivästyttämään tilauksen lähettämistä. Tällaisessa tapauksessa otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluun.

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Voinko tilata tuotteita verkkokaupasta ja maksaa ne myymälässä?

+
Kyllä, voit varata tuotteita verkkokaupasta ja noutaa ne myymälästä Click&Collect-palvelumme kautta. Etsi haluamasi tuotteet JYSK.fi-sivuilta ja klikkaa "Varaa netistä - Nouda myymälästä" -linkkiä.

Varauksesi on voimassa kuluvan ja kahden seuraavan päivän ajan varauksen vahvistusviestin saapumisesta, myymälän aukioloaikojen mukaisesti. Varaus tulee siis noutaa kuluvan tai viimeistään kahden seuraavan aukiolopäivän kuluessa, myymälöiden aukioloaikojen mukaisesti. 


Kun olet tehnyt varauksesi, myymälä varmistaa vielä tuotteen saatavuuden. Kun varaus on valmis noutoa varten, myymälä ilmoittaa sinulle tästä tekstiviestillä ja sähköpostilla.

Huomaa, että osa tuotteistamme on myytävänä vain verkkokaupastamme, eikä näitä tuotteita pysty noutamaan myymälästä. Tilaustuotteita / tuotteita, joita ei juuri sillä hetkellä löydy myymälästä, ei valitettavasti voi varata verkosta. 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

Voinko tilata tuotteita verkkokaupasta ja noutaa ne myymälästä?

+
Yli 79€ arvoisiin verkkokauppatilauksiin on mahdollista valita toimitustavaksi myös toimitus JYSK-myymälään. Huomioithan, että toimitus myymälään ei kuitenkaan ole mahdollinen aivan kaikille tuotteille (esim. suurikokoiset tuotteet). 

Mikäli tuotetta on myymälästä heti saatavilla, voit tehdä varauksen myymälään "Varaa netistä - nouda myymälästä" -toiminnolla. Mikäli tämä toiminto ei ole saatavilla, tilaus on tehtävä myymälässä paikan päällä.


 

Etkö saanut vastausta kysymykseesi? Lähetä viesti asiakaspalveluun.

OTA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN

Asiakaspalvelun aukioloajat
  • Arkisin 9-18 
  • Lauantaisin 10-16

Asiakaspalvelun poikkeusaukioloajat
Pe 29.3.2024 suljettu
La 30.3.2024 vain chat klo 10-16
Ma 1.4.2024 suljettu
 

Myymälöiden aukioloajat löydät myymälöiden yhteystiedoista.

Näet myymälöiden aukioloajat täältä.