Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskorisi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitus 1/2 hintaan postipaketeille (koskee verkkokauppaostoksia)

HUONEKALUPÄIVÄT - SÄÄSTÄ 20-50%
Rajoittamaton palautusoikeus

Rajoittamaton palautusoikeus

Päivämäärä:

Luokka: Oppaat ja ohjeet

Ostamasi sohva onkin aivan liian suuri olohuoneeseesi. Löydät kaapin perältä vuosi sitten lahjaksi ostamasi pussilakanasetin, jota et olekaan muistanut antaa. Tai olet ostanut paviljongin kesän puutarhajuhlia varten, mutta koottuasi sen huomaatkin ettei se mahdu puutarhaasi. Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä tilanteista, joita JYSKin vaihto- ja palautusoikeus kattaa.

Yksi tärkeimmistä asioista asiakkaillemme on nopea ja helppo vaihtaminen ja palauttaminen – riippumatta siitä onko ostokset tehty verkkokaupassa vai myymälässä. Me JYSKissä haluamme laittaa asiakkaan edelle, ja siksi meillä on yksinkertainen ja selkeä vaihto- ja palautusoikeus.

Jos muutat mielesi, tuotteen palautus tai vaihto JYSKissä on helppoa.

Tarjoamme täyden hyvityksen ilman aikarajaa tuotteille, jotka palautetaan kuitin kanssa. Tämä koskee sekä myymälöistä että verkkokaupasta ostettuja tuotteita.
 

  • Jos sinulla ei ole kuittia ostosta, tarjoamme sinulle vaihdon toiseen tuotteeseen tai lahjakortin.
  • Jos palautat tuotteen, joka on vahingoittunut tai käytetty tavalla, joka merkittävästi alentaa sen arvoa, pidätämme oikeuden hyvityksen alentamiseen.
  • Tilaustyönä tehdyillä tuotteilla, kuten erityismittaisilla kankailla, patjoilla tai vaatekaapeilla on yleensä alentunut palautusarvo. 
  • Palautamme alkuperäiset rahtikustannukset.
  • Lisäksi tarjoamme 100 päivän testiajan GOLD-patjoille. Lue lisää GOLD-patjoistamme. 

 

Miten voin palauttaa verkkokaupasta tai myymälästä ostetun tuotteen?

Voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen missä tahansa JYSK-myymälässä Suomessa. Kun palautat tuotteen myymälään, palautamme sinulle myös toimituskulut. Muista ottaa myös kuitti ostoksesta mukaan. Vaihtoehtoisesti mikäli haluat, että JYSK järjestää noutokuljetuksen, täytä palautuslomake tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tässä tapauksessa vastaat toimituskuluista itse.

Lue lisää täältä.
 

 

Henna Social Media and Digital Coordinator
Linh

Hei, voinko palauttaa tyynyn vaikka minulla ei ole sen pakkausta enää tallessa ?

Hei,
Käyttämättömän tyynyn voi palauttaa myös ilman pakkausta.

Ystävällisin terveisin
Aino / JYSK Asiakaspalvelu

Comments